Nieuwe producten in de supermarkt #2

Deze werden door de monteur van het koffiezetapparaat bij ons ook aanbevolen :innocent:

Echt rude

Er zitten inderdaad wel stukjes groente in het worstje en heeft een lichte rooksmaak. Maar qua structuur en smaak wel anders dan die van de ikea, die vond ik echt niet lekker. Saus is gewoon top!

1 like

Nieuwe producten van de appie in alle categorieën

Voor wie het nog niet kende!

6 likes

hahaha, internationale producten
niemand:
AH:

25 likes

Ik zie nu die pruimtomaatjes staan, maar kan iemand mij vertellen of dat nou echt wezenlijk verschilt van andere kleine tomaatjes? Vind romaatjes altijd wel lekker dan de cherrytomaten, maar bijvoorbeeld die honing tomaten vind ik echt niks speciaals.

Een grote pruimtomaat is wat steviger en heeft wat minder vocht dan een gewone tomaat. In theorie zou ik dus denken dat de kleine variant ook zo zou moeten zijn. Een cherrytomaatje is over het algemeen wat vochtiger/sappiger, maar die hele goedkope vind ik meestal ook niet zo boeiend. Gewone pruimtomaten vind ik altijd wel lekker, maar ik durf je niet te zeggen of deze dan ook echt zo smaken. Ik ga het een keer proberen!

1 like

Lekker, wel echt een kip smaak. Pittig maar niet te (ik houd totaal niet van pittig eten). Laat een lekker tintelend gevoel achter.
Ik geeft een 7,5/10 en mijn vriend een 6,5/10, hij vind paprika en naturel lekkerder.

5 likes

Ik heb net deze meegenomen bij de Jumbo. Niet echt heel verrassend waarschijnlijk, maar eet wel beter dan een gewone frikandel op een broodje lijkt me, aangezien je nu bij iedere hap wat hebt. (Zijn dus 3 stukken halve frikandel die aan elkaar zitten).

Ga ze in morgen even testen.

8 likes

Ik heb ook altijd bonen van de Lidl, de espresso (grijze zak).

3 likes

Deze is geloof ik nieuw bij de Lidl, hij is errrg lekker. Ze hadden ook een andere smaak maar weet niet welke dat was eigenlijk :grimacing:

1 like

De bruine zak!

1 like

Limoen koriander is de andere, die heb ik gekocht. Morgen een review :blush:

1 like

Deze smaken vond ik zo vies!! Behalve caramelised pear

1 like

Haha nee deze is er altijd al geweest? De verpakking is wel anders. Maar je hebt wel helemaal gelijk, lidl hummus is de allerbeste hummus

Deze smaak toch niet, spicy mango

Wow je hebt gelijk, ik ben evht stekeblind. Wel blij dat je me er op wijst want anders had ik deze of die andere gewoon meegenomen bij de lidl met het idee dat het naturel hummus was, en mijn hersenen kunnen die shock niet aan denk ik

1 like

Ze hebben ook Ras el Hanout die mijn blinde hoofd dus heeft meegenomen per ongeluk. Was een flink WTF moment :sob:

1 like

Ik heb deze vegan worstjes gekocht bij de Deen! Het heeft licht iets weg van frikandel, alleen iets minder zout en je proeft ook wel een beetje dat het gezonder is. Ik heb het in de airfryer gegooid, maar denk als het in een laagje olie is gebakken of zelfs op de barbecue dat hij nog veel meer tot zijn recht komt!

2 likes

Haha ja daar moest ik ook meteen aan denken