Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik ben ook beniewd wat ik me er bij voor moet stellen🙈

Weet iemand of de Hema tompoucen vlaai het proberen waard is en of deze zo te koop is bij Hema of alleen op bestelling?

1 like

Beste beslissing v je leven!

1 like

Zoooo lekker

1 like

ik vond hem wel oke, niet heel bijzonder. Had hem zelf wel besteld, puur omdat het gebak er hier redelijk snel uitvliegt.

1 like

Zo lekker! Wel anders dan verwacht, dacht namelijk dat de bovenste laag ook van bladerdeeg zou zijn als een tompouce, maar het is een soort cake. Wel echt 10/10 :drooling_face:

Hij is trouwens ook los te koop bij onze Hema, maar daar is ie telkens al heel vroeg weg zeiden ze, dus had hem besteld.

1 like

Jaaaa die is lekker! De bodem is heel knapperig met suiker erop, bovenste laag is inderdaad meer cake maar door de knapperige bodem niet storend.

1 like

Wauw tnx voor je uitgebreide uitleg!!!

Is deze al een keer gedeeld? Was nieuw bij de ah. 6/10. Omdat ik de crispy m&m’s zo lekker vind, ben ik voor deze gegaan. Lekker en wil hm zeker opnieuw kopen maar als ik wil cheaten ga ik liever voor een echt stuk chocolade.

1 like

2177-nature-moi-spread-naturel-150g

Zo uit het bakje getest vond ik deze echt niet lekker, te zuur. Vervolgens op een tosti, blijft het een wat zure bijsmaak hebben, maar smelt goed.

Dit vond ik niet echt naar kaas smaken…beetje zout maar moeilijk te omschrijven… zag er een beetje uit als hummus

Die nature et moi spread wil ik nog wel even anders proberen

@charlotx dit was inderdaad geen reactie op jou, sorry😅 ik krijg heter niet af…

1 like

Hoe smaken deze visburgers?

1 like

Deze zijn er wel vaker, gewoon naar goedkope visburger

1 like

Dat zijn het natuurlijk ook😅 maar zoals die van bijv de ah ?

Geen probleem :wink:

1 like

Ja gewoon hetzelfde

1 like

Ik heb de spinazie burger gekocht maar nog niet geprobeerd, ben wel benieuwd!

2 likes

Oké misschien niet nieuw voor heel Nederland,maar nu ook hier in de buurt kunnen vinden.

Echt lekker! Lekkere volle kaassmaak en rijkelijk gevuld.
Maar ik denk dat het nog lekkerder is als de buitenkant zo zou zijn als de "kip"krokant schnitzel van vivera :heart_eyes:

4 likes

10 likes

Oh lekker ik wil ze allemaal wel proberen eigenlijk hahaha. Morgen even zoeken bij de Jumbo, neem in ieder geval wel 2 smaken mee om te testen.

2 likes