Ik zit half slapend te lezen en dacht dat je bedoelde dat je een gratis tompouce-mondkapje bij een rookworst kreeg! Vond het een interessante deal!
Jackfruit smaakt naar niks. Wil deze wel proberen!
is dit nieuw? denk het wel.
wel lekker. 8/10
Verder heb ik vandaag gezocht naar een soort “light” ijs van albert heijn eigen merk: framboos witte choco maar onze app had m niet. hij stond in de allerhande van deze maand dus hoop dat ie dan nog komt.
verder nav het schrappen van (een aantal) AH basis (producten), nu jullie het zeggen valt het mij pas op dat die producten er niet meer zijn. Ik zit ook in het albert heijn panel en moet telkens vragen beantwoorden en de laatste vragen gingen ook allemaal over het missen van producten en wat ik dan doe als mijn product er niet is en of ik het al gemerkt had in de winkel. Nu link ik dat pas aan de verdwenen Basic producten.
volgens mij zijn ze weer bezig met een nieuw imago want bij ons lopen de vakkenvullers allemaal in nette kleding en loopt er ook constant een soort winkelmanager in pak in de winkel. als je nu iets vraagt aan de jongens zijn ze ook super beleefd, lopen met je mee en ze kunnen heel veel informatie opzoeken op hun handscanner over de winkelvoorraad en wanneer het weer geleverd wordt. het voelt heel nice en een soort van chique ofzo, voel me net of ik in een dure zaak loop haha
Jaaa die zag ik ook in de allerhande
Deze? Heb m voor komende week op de bestelling staan, lijkt me heel lekker!
Ik vind de ah ook achterlijk duur de laatste maanden. Ik weet wel wat ik meer kwijt ga zijn als ik kies voor het gemak van de ah maar de laatste tijd is het echt belachelijk
Deze is er echt al heel erg lang, en ik en mijn zusje vonden hem evht niet lekker. Er zitten geloof ik superveel vezels in, ik kreeg er zo’n maagpijn van haha
Goh verrek, ik ben van 80 naar 100+ gegaan maar kon m’n vinger niet op leggen… ja nu jullie het zeggen!! Misschien is alles wel duurder geworden. Smiechten.
En ahold is niet goed voor hun leveranciers hè… ze pakken alle marge zelf.
@Barosmijnschatje ja die!! Ik heb in de app een “vreetlijst” met alleen maar vreten erop wat ik af en toe haal zegmaar haha l. Die lijst gebruik als reminder wat ik allemaal lekker vind want als ik ter plekke moet kiezen lukt dat niet. Nou goed, daar stond deze op en vandaag wou ik m dan halen dus ik had mijn lijst even gesorteerd op looproute en daar kwam ie wel op dus dacht dat ze m hadden maar was niet en toen moest ik aan de manager de app laten zien en toen zag hij mijn vreetlijst dus als boodschappenlijstje: witte chocola, marsmellows, hele cake, karamel ijs, milka chocola, zoenen, ben & jerry hahaha omg hoop dat ie het niet zag
Ik heb deze en de gewone cappuccino gekocht en ik vond deze wel lekkerder dan de gewone.
Maar nu ben ik ook niet echt een koffiedrinker (heb zelfs geen koffiezetapparaat haha) dus voor af en toe vind ik ze wel oké.
Vezels??? Oh wat jammer, ik zag hem dus ook toevallig in de allerhande, had m nooit eerder gezien! Maar dan haal ik m denk ik maar uit de bestelling hahaha, niet zoveel zin in miskoop voor €4. Tnx voor de waarschuwing
Ja volgens mij door de zoetstoffen? 11gr per 100gram ijs, als je een halve bak eet dan ben je gelijk al 22 gram vezels verder. Gewoon ijs heeft 0.1 vezels per 100gr ofzo, en oppo bijvoorbeeld maar 2 gram. Mijn darmen konden zo veel vezels in elk geval niet aan haha, maar misschien vind jij 'm wel lekker!
Ik kan heel goed tegen vezels, zit ook in m’n eiwitrepen! Goed water drinken erbij haha
Maar bedankt voor de waarschuwing
Is het alleen de AH die prijsstijgingen? Ik vind het ook bij de Jumbo zo hoor…
Maar buikpijn krijg je ook van maltitol hé en dat is de zoetstof die erin zit (het tweede ingrediënt op de lijst zelfs). Eerder dan van vezels
Jumbo voerde evenveel verhogingen als verlagingen door.
Oh ik vond mijn kosten de laatste tijd ook zo opvallend hoog! Maar ik dacht oh dat komt misschien wel doordat ik nu sinds corona niet meer bestel en dus vaker boodschappen doe. Maar ligt dus niet alleen aan mij!
Ik ken m’n darmen en ik weet dat die beter om kunnen gaan met zoetstoffen dan met vezels haha. Dit ijs was gewoon geen ideale combo voor mij, maar dat maakt toch niet uit voor iemand anders?
Ik zal wel gewoon weer een dure smaak hebben🙈
Mee eens! Frappuccino caramel met extra caramelsaus
Oooh wat veel ja!!! Ik ben denk ik niet zo gevoelig voor vezels als jij, maar zoetstof daarentegen (de maltitol waar @Banananana het ook over heeft) trek ik een stuk minder goed als er daar veel van in zit. Ik moet even terugdenken aan suikervrije winegums nooooit meer in mn leven dat ik die ga eten, wat een ellende.
Heb nu dus maar ben & jerry besteld, dan weet ik sowieso dat ik goed zit