Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik had laatst de oranje versie van de Lays Strong en volgens mij was die zak per ongeluk gevuld met naturel chips, of waren ze de kruiden vergeten. Het smaakte echt nergens naar en ik kan totaal niet tegen pittig eten, dus als er iets van peper in had gezeten had ik het wel geproefd. Binnenkort nog maar eens proberen haha.

Tomaat uit blik is duurder geworden omdat de werkomstandigheden erg slecht waren volgens mij. Dus alleen maar beter :slight_smile:

17 likes

Goed om te weten dat de tomatenblokjes er niet meer zijn. Ik dacht dat ze hem bij mijn appie uit het assortiment hadden gehaald, omdat er duurdere merkproducten voor terug gekomen zijn😕 Het leek er eerst op of ze de ah basic pesto er ook uit hadden gegooid, maar daar is nu een ongeveer even duur AH huismerk product voor terug gekomen.

Edit: @Pabbles in dat geval is het wel beter :blush:

2 likes

Oh daar ben ik benieuwd naar! Zal ik vanavond eens naar kijken.

Als er overigens geen behoefte is aan posts over dit onderwerp in dit topic, wat is dan een betere plek?

Mutti! Is geloof ik de enige.
Die zijn wel duur, maar ook zo veel lekkerder dan die goedkope blikken.

3 likes

Mutti is toch wel echt mn favoriete merk voor tomatendingen! Zoveel meer smaak, echt lekker! Maar heb het wel alleen nog maar bij de AH kunnen vinden en het is inderdaad vrij prijzig, dus een bonusaanbieding kan geen kwaad.

2 likes

Kwam net de chocoladeversie ook tegen in een andere supermarkt dus ook meegenomen haha. Is wel lekker maar ook niet heel bijzonder, ik proef persoonlijk de chocolade niet extreem erg ofzo zoals met de vanille wel is. Vanillesmaak blijft mijn favoriet, chocolade nummer 2 en de speculaas op 3. Twijfelde zelfs beetje of ik wel die met chocolade net uit de koekjesbak had gepakt omdat ik een extremere chocoladesmaak had verwacht bij deze.

Nu ben ik wel weer even klaar met nieuwe dingen testen.

1 like

Ben alleen zelf geen fan van rijstwafels of dat zure van fruit in chocola😅

3 likes

Nog meer tompouce :see_no_evil:

8 likes

Dit lijkt me echt veeeel te heftig haha, Hema slaat door

4 likes

Deze kreeg ik van AH bij mijn bestelling en ik had er eerlijk gezegd weinig van verwacht. Maar het is lekker ijs!
Wel aardig zoet, maar verder mild en romig. Een lichte marsepein-smaak zit er aan. Van plantaardig ijs had ik dit niet verwacht (na een eerdere slechte ervaring met Alpro kwark).

3 likes

Als je van marsepein smaak houdt moet je de vegan amandel van oppo eens proberen :drooling_face:

1 like

Het is nu wachten op de tompoucetoiletverfrisser met bijpassende toiletblok in gebaksvorm.

14 likes

10/10 would buy

9 likes

Wanneer gaan ze die prijzen van die tubs nou eens verlagen :unamused: Vaak €5,- of meer voor zo’n bak ijs vind ik eigenlijk wel aan de prijzige kant. (Ja ik let op de aanbiedingen uiteraard)

1 like

Als het toiletblokje niet naar tompouce ruikt maar gewoon lekker fris, lijkt ie me in de vorm van een tompouce wel echt fantastisch!!!

Aan mondkapjes hebben ze al wel gedacht!

5 likes

Ik ben in staat om die met tompoucen te
kopen :star_struck:

1 like

Fantastisch :star_struck: Veel leuker dan die zwarte die ik nu heb.

Hm de vanille heb ik nooit gehad, ik koop altijd de caramel. Die en de amandel vind ik even kunstmatig smaken, dus eigenlijk niet zo heel erg. Beter dan breyers in elk geval

1 like