Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ohh mag ik je insta ook? Vind sportsnacks ook interessant!

1 like

Gekocht bij de Xenos:

Lekker! Geen superheftige smaken, maar prima kaassmaak en subtiele jalapeñosmaak. Was maar 1 euro, dus zou het zo weer kopen. 10/10

Ze hadden ook nog andere smaken. Die staan hier bij:

8 likes

Omg ik moet deze, maar Ieuw drop ook

Deze kaasringen van de Aldi zijn top, naar mijn idee iets kaziger van smaak dan Cheetos. Volgens mij is dit een tijdelijk product, ik ga deze week nog een paar zakken inslaan

4 likes

Ik ben ook heel benieuwd, zou ik mogen weten welke insta?

1 like

Ik vond ‘m niet lekker.

1 like

:slightly_frowning_face: ohh ! Ik ben 'm zelf nog niet tegen gekomen in de winkel, dus nog niet kunnen proberen!

1 like

Volgens mij een maand geleden ongeveer bij een Hoogvliet.

Bij de Jumbo gespot!

7 likes

Geen nieuw product, maar de verpakkingen van Lays zijn veranderd. Vind het nog niet echt een verbetering, maar misschien moet ik er nog aan wennen.

4 likes

Ik vond deze toch wel erg flauw van smaak en bleven heel sompig, zelfs na langer in de oven doen en instellen van hogere temperatuur :pensive:

4 likes

Ik vind het er wel beter uit zien, alleen dat verdwaalde chipje war zo zielig alleen is hadden ze net zo goed er niet op kunnen zetten.

1 like

Deze heb ik al paar maanden geleden op! Ik vond ze erg lekker!

1 like

Alsof je echt paprika koopt, echt groente eet :scream:

Deze verpakking maakt het 3x gezonder.

1 like

Heeft iemand deze al geprobeerd? Dit lijkt me echt heel lekker

1 like

Viel mij tegen, erg zoet. Ik doe het heel sporadisch op mijn brood. Mijn man is meer een zoetekauw en vindt het wel heel erg lekker. Is ook niet nieuw trouwens.

1 like

Dit is er al een aantal jaar, heb hier ooit een pot van gehad maar was niet zo’n fan. Vond de donkere kant meer mokka achtig smaken dan naar (Oreo) cookies

2 likes