Zo leek hij mij eigenlijk ook het lekkerst. Ik vind de meeste spreads eigenlijk veel te zoet, maar eens in de hoeveel tijd lepelen als snack vind ik wel weer chill
Als je het wil proberen deze zit ook in een pakketje met andere smaken van duo penotti😇
Smaken verschillen heel erg. Ik vind deze echt lekker op vers wit brood. Yummy!
Dit is echt mijn fave. Tipje: als ie bijna op is een bol vanille ijs in de pot doen en opeten. 10/10
Same here, vind m heel lekker op wit brood! Bruin brood ook wel maar wel een goede dikke laag dan haha
Of er melk in gieten, schudden en dan heb je chocomelk
Niet in de supermarkt en het is ook niet echt nieuw, maar de Mac heeft de Big Mac saus los verkrijgbaar
Oh wacht
Staat daar nou tijdelijk???
Helaas wel
Haha ik heb de drop gekocht en de karamel.
Drop al geproefd, ik vind t best lekker, t is een soort drop poeder wat erover heen zit.
Maar ik hou ook van dropijs en drop in chocola.
Karamel heb ik nog niet geproefd maar die zal niet echt afwijken van gewone karamel popcorn denk ik
Yesssss gisteren gehaald haha. Echt typisch om thuis een burger te maken die smaakt naar een Bigmac haha, wel lekker! Bakjes zijn indd vrij groot.
Maccie moet eens kappen met die tijdelijke toestanden. Steeds als ze iets chills hebben, flikkeren ze het er weer uit
Zelfde als met de chocolade milkshake. Hoezo gooien ze die er elke keer uit als er een tijdelijke smaak komt? Die andere smaken zijn zo goor.
Dit ja haha. Altijd maar proberen te ruiken of je de goede hebt bij de eerste die je maakt.
Ja die kaas snacks van Lidl staan al op m’n lijstje, ik wil ze allemaal proberen
Heel herkenbaar bij ons in de horeca, jongens heb ik nou een banaan ofeen vanille getapt
Omg deze dropsmaak
Ik hou van alle combinaties met drop, maar dit
M’n duurste €1,- haha