Lekkere plantenballuuuhhh
Maar je kan het verschil zien! Banaan is wat geliger dan vanille. Vanille heeft meer de kleur van krantpapier
Zijn dat niet de groente balletjes? Deze zijn wel evht nieuw geloof ik
als je echt al jaren smacht misschien zelf maken?
Oeh dat ziet er lekker uit, maar is dit niet gewoon dan een rip-off van Snic.kers of smaakt ie anders?
Heb nooit een chocolade reep van snickers gehad eigenlijk. Maar het is lekker veel vloeibare caramel en de soort van pindakaas is een beetje zoutig.
Jaaaa ik ben ook helemaal fan van deze (en ik vind Snickers vies). Hebben ze denk ik een half jaartje nu?
Ja deze moeten smaken zoals de echte vleesvariant die ze dus verkopen in het restaurant. De groenteballetjes zag ik trouwens ook gewoon nog liggen in de vriesvak😉
Lag er idd al een tijdje, ze hebben hem ook met cookies & cream en dacht ook met pindakaas maar dat weet ik niet zeker🙈
Ah excellent mousse melkchocolade
Geen idee, wel jammer. Puur lijkt me veel lekkerder. Misschien hebben andere supermarkten ook wel vega opties?
Ik heb die vleesballetjes nog nooit op maar mensen doen daar altijd zo hysterisch over. Die groenteballetjes vind ik maar muffe zooi maar deze wil ik wel proberen!
Oh ik vind deze juist wel heel lekker en wat frisser dan de meeste andere burgers, maar smaken verschillen. Ik heb een heteluchtoven, misschien maakt dat ook nog uit. Heb je de variant met tomaat-mozzarella al geprobeerd? Die is een stuk sterker van smaak en het korstje wordt ook harder in de oven.
De groenteburgers met Edammer wel, vond ik ook flauw ik wil die nieuwe van Sofine nog proberen als ik ze kan vinden. Hopelijk is die dan weer niet te zuur:grimacing:
Ja die groentenburgers met Edammer kaas vond ik ook te flauw. Ik proefde de kaas amper! Uiteindelijk hou ik toch het meest van de Beyond Meat burger en bepaalde Quorn producten.
Ja das een favoriet!
Ik vind zelf die van de lidl uit de koeling veel lekkerder vooral de groenteschijf en hamburger
Die ga ik dan eens proberen
Moet je er wel van houden dat ze juist niet vlees proberen na te bootsen, maar dat vind ik juist ook niet lekker🙈