Heel makkelijk zelf te maken, met aquafaba als vervanger voor gelatine ( of gewoon agar agar gebruiken)
Er zijn ook een heleboel recepten te vinden met chocolade, (slag)room en eieren (dus zonder gelatine of vervanger daarvoor).
Net deze geproefd naar aanleiding van een heel enthousiaste review van @livingproef op insta. Vond ze een beetje tegenvallen. Wel lekker (ik ben sowieso m&m verslaafd) maar vind ze teveel op de bruine zak m&ms lijken. Dus zou voortaan gewoon weer die kopen. 7/10
Ik vond de pistache wel lekker!
Wat valt die Ruby Magnum tegen. Echt veeel te zoet
Oeh ik was juist benieuwd naar de pistache! Top, dank je wel, ik voeg hem toe aan mijn bestelling.
Waar heb je deze gekocht😇
Jamin!
Ik heb twinkies gekocht, niet nieuw maar natuurlijk niet makkelijk te kopen in NL. Heerlijk vreetbui eten, lekker zompig, 8/10
Ik vind de tiramisu super lekker van deze! Hij smaakt niet zo zeer als tiramisu maar wel gewoon lekker een beetje koffie-achtig.
Omgggggggg
Iemand oreo red velvet al eens in Nederland tegengekomen?
Jamin had ze dacht ik, maar weet niet of ze die nu nog hebben.
Hier nog nooit tegengekomen bij Jamin
Helaas mijn favorieten ook vervangen oa onder het mom van gezonder, minder suiker, maar dan wel 5x zo vet
Wat jammer, ik heb gisteren een doosje meegenomen.
Niet nieuw meer, denk al anderhalve maand, maar inmiddels meerdere keren gekocht want lekker.
Als in je blijft er van eten.
Van de cashewnoten vond ik niks op de ah site heel apart.
Bijna weer een bakje leeg ik koop ze maar per 2.