Nieuwe producten in de supermarkt #2

@Issaaa bij de Jumbo. Maar niet allemaal. Want hier om de hoek niet maar een paar straten verder weer wel.

2 likes

Ik weet niet hoe nieuw deze is, maar zag hem nu pas bij de Colruyt. Smaakt alleen niet bepaald naar een burger, eerder naar joppie chips met een beetje een bijsmaak net zoals de classic burger chips. Jammer want chips met een échte hamburgersmaak lijkt me wel lekker.

Die aparte smaken doet me trouwens aan deze smaken denken

Die roze zoete smaak vond ik echt heel lekker al weet ik eigenlijk helemaal niet wat voor smaak het echt was. Hoop nog steeds dat die een keer terug komt.

1 like

Aaaaaaaaaaahhhhhhh waarom doen ze raad de smaak niet meer, dat was zo leuk

9 likes

Van dat laatste merk is er ook oranjebloesemwater, durum couscous en flatbread verkrijgbaar.

3 likes

Omg dat had ik niet verwacht. Ik weet nog dat wij thuis iets dachten als suikerspin ofzo. Maar dubbelvla…wauw. chocola had ik er ook zeker niet uitgehaald. In mijn herinnering smaakte het daar echt niet naar

Ik dacht dat het toumpouche was toen geloof ik haha! Jammer dat ze het nu niet meer doen.

————-

Zag deze bij de jumbo hier! Weet wel van die in de koelschap maar ze hebben nu dus ook grotere verpakking! Staat bij de houdbare melk

1 like

Die Mexicaanse salade heb ik laatst geprobeerd, wel lekker, niet heel kruidig of bijzonder. Wij aten het op brood maar is vast ook lekker als dip bij tortilla chips

1 like

Ohh dit kende ik nog niet. Is dit melk met al koffie/amandel/caramel smaak? Om op te schuimen? :thinking:

Het is kant en klare ijskoffie.

1 like

Wat is de lekkerste pizza salami/ pepperoni?

• magionni skinny salami
  • dr oetker ristorante
  • dr oetker ristorante glutenvrij
  • lidl (diepvries)
  • plus trattoria (diepvries)
  • plus pepperoni (vers)

0 stemmers

Oh, ik heb die pot ooit gekocht en vond het niet lekker. Dacht dat ik de ‘tahini-hype’ gewoon niet begreep maar misschien moet ik dus gewoon eens een andere pot kopen?

3 likes

Je hebt buiten de normale pizza salami van dr oetker ook eentje met salami, tomaat en pesto. Die is echt zo lekker!!

7 likes

Bedankt voor de tip! :innocent: Als iemand nog wat weet :see_no_evil:

1 like

Valt met deze best mee vind ik, iig in vergelijking met Lay’s

1 like

Dit is echt de beste supermarkt pizza!!!

2 likes

Ik ga zo eens een rondje maken door de jumbo bij mij in de buurt.
Kom er eigenlijk nooit, maar ze hebben als ik dit topic zo lees best veel vegan producten.

Ik vond hem lekker! Eigenlijk gewoon vanilleijs met oreo

1 like

Heel lekker! Ik ben meer van de pure chocolade, maar ik koop deze regelmatig.

1 like

Chocola was smakeloos en de koekjes proefde ik niet. De vulling was wel lekker en puur

2 likes

Ik kwam deze tegen in België en die dingen zijn echt lekker. Smaakt echt zoals bevroren fruitella, maar dan iets romiger. Zeker een 8 waard. Jammer alleen dat ze hier in Nederland niet te koop zijn :slightly_frowning_face:

23 likes