Nieuwe producten in de supermarkt #2

De smaak lijkt me niet heel fantastisch, maar die man met die chip zo groot haha😂

4 likes

Oeh ik wil dit, waarom hebben ze dat hier niet. :cry: En ik hoop dat de Jumbo ook nog M&M caramel ijs gaat verkopen, de AH heeft het wel maar tegen tijd dat ik thuis ben kan ik ze opdrinken.

Ja stom he. Kun je niet zo’n zak voor diepvriesspullen meenemen of is dat alsnog niet te doen?

Geen idee of dit nieuw is maar ik spotte vandaag macaroncocktails bij Lidl in 3 smaken (pistache, framboos en nog iets) voor 0,99 per 200 ml

Heb er 2 meegenomen dus zo maar even proberen!

14 likes

Ik durf het niet haha, bevroren aardappeltjes blijven wel bevroren maar ijsjes smelten best snel en ik vind het te duur om het risico te nemen. :cry:

Helaas! Helemaal niets nieuws of lekkers te krijgen bij de jumbo hier…

Oeh, in welke winkel?

Dan eerst met goedkope proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Colruyt!

1 like

De pistachevariant smaakt alsof een breezer en een kom cakebeslag gebatst hebben.

I don’t hate it…

34 likes

Dr oetker met pesto en peperoni :heart:

2 likes

I am intrigued…

Hahaha ik hoorde dit in jouw stem!

3 likes

Dit is echt mijn lievelingstopic. Ik ben nieuw hier, maar heb vandaag alle 658 berichten gelezen (en baal dat ik m’n boodschappen al had besteld vanmorgen hahaha).

16 likes

Kun je morgen deel 1 lezen (iets minder nieuwe producten maar toch) :grin:

Ik zag bij Coop oreo-donuts. Er stond bij dat ze nieuw zijn en ze zagen er lekker uit. Heb ze vandaag kunnen negeren… iemand al geproefd?

2 likes

Ja!
Ze zaten per 2 verpakt, normaal zou ik gevraagd hebben of ik er 1tje zou mogen maar er stond geen medewerker dus heb ze beiden mee naar huis genomen.
Lekker! In de donut zelf zit ook nog een witte creme en heb 2 donuts op 1 dag uiteindelijk gegeten.:face_with_hand_over_mouth: 7,5/10

Edit: Ik stond trouwens met de Oreo donuts en Oreo muffins in mn handen en was aan het twijfelen. Uiteindelijk dus voor de donuts gegaan. Misschien dat iemand anders weet hoe de muffins zijn?

3 likes

Klinkt goed! Misschien dit weekend maar eens proberen. Heb net ook de muffins gezien, wordt een lastige keuze :heart_eyes:

image
Ik at ze gewoon los maar vind ze best lekker, het smaakt wel ergens naar. Geen idee of het tomaat is (denk het wel?? Beetje zoals tomatenpuree uit blik), maar wat hartiger dan een gewone bol

1 like

Ik heb net de Buddha Bowl met kip van de Lidl op en hij was verrassend lekker! De humus is een beetje pittig. 8/10

11 likes

14 likes