Nieuwe producten in de supermarkt #2

Maar dat ging niet over die ik deelde toch? Want die zijn echt in de winkel al.

1 like

Jawel :sweat_smile: wist niet dat ze inmiddels al in de winkel lagen

2 likes

die bestaat toch “gewoon” al ongeacht 1 april?

1 like

Jaa maar ik dacht misschien bedoelde ze die😅

2 likes

Is deze nieuw?

Net geprobeerd: Bladerdeeg viel tegen (en dat doet het nooit bij mij haha), waardoor weet ik niet. De vulling was niet zo goed verdeeld over het broodje. Ik hoopte op de smaak zoals bij een lemon-merengue taartje, maar het smaakte toch ietwat anders. Wel heel erg citroenachtig. Niet verkeerd, maar zou het niet nog eens kopen.
6,5/10

4 likes

Lijkt me echt zo goor😅

1 like

Oeh deze wil ik wel eens proberen :yum:
Dol op alles met citroen

1 like

Vind het jumbo paasassortiment verder ook tegenvallen🤔

1 like


Nieuwe faveeee :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

6 likes

Omg lijkt dit op de good old Balla Balla?

1 like

Dit is wel de zure variant, maar er is ook een normale versie! Ik denk dat die wel gelijk is aan balla balla!

2 likes

Ik lust dus geen pindakaas paaseitjes, maar welke zijn nog meer heel heel heel lekker? Ik wil voor pasen namelijk paasei roomijs maken en zoek dus een smaak die ik er doorheen kan mixen

2 likes

Hands down de hema stroopwafel

1 like

Foto: gewoonvegan.nl

Nieuwe salade, vegan. Hij is lekker fris, appel proef ik niet sterk. Leuk dat ze nu bezig zijn met de ontwikkeling van vegan salades.
8/10

9 likes

Het nootjesschap van AH is ook best vernieuwd laatst volgens mij, hebben jullie daar nog tips van?

2 likes

Al een tijd geleden ging dit forum los op de vernieuwing van het koekjesschap van de ah.

Zijn er nog favorieten gebleven? Of toch wel echt droger dan de verse varianten?

1 like

Deze waren volgens mij allemaal heel geliefd bij iedereen, alleen ik haal ze niet meer want nondeju wat een kcal

2 likes

Ik heb nog steeds ( :scream:) weinig geprobeerd omdat ik bang was dat het echt droger is dan bijvoorbeeld muffins van de versafdeling. Maar dat is dus niet zo?

1 like

Dat kun je niet vergelijken vind ik. Dit zijn echt andere dingetjes. Ik heb zelf cookies&cream gegeten en ik vond de combinatie van die harde bodem met de zachte topping echt zo intens goddelijk

2 likes

Ik was heel excited (opgewonden past niet helemaal) voor al die nieuwe dingen maar heb uiteindelijk alleen de salted caramel tiffins geprobeerd en die vond ik niet lekker. De rest heb ik volgens mij niet eens geprobeerd.

2 likes