Nieuwe producten in de supermarkt #2

Zou dat dan weer een andere smaak zijn dan deze?

2 likes

nee volgens mij is dit hetzelfde!

Omg monataart! Ben benieuwd of dit lekker is…

1 like

Ik ook aangezien ik de pudding niet zo vind :see_no_evil:

Maar zou het dan niet gevuld zijn met pudding?

1 like

Ik vraag me dus af of dat dan dezelfde pudding is🙈 maar nog niks in de winkel gezien

Is die mona taart geen 1 april grap?

Staat in de jumbo folder :woman_shrugging:

Ik zou de Mona taart wel eten. Ik wil haha.

1 like

De Lidl! Vind die zelf wel wat harder dan de originele maar verder een goeie dupe. Moest je dichtbij België zijn dan heeft de Carrefour ook een eigen variant van die cornflakes

Er is een Jumbo ij mij in de buurt geopend. Dus wat zijn echt lekkere dingen die alleen bij de Jumbo verkocht worden?

1 like

Pindakaas paaseieren x10000

4 likes

Kokoscola

3 likes

Deze zijn hemels. Het zijn gesuikerde pecannoten met ahornsiroop en witte chocolade. Van de AH bij de broodafdeling. 9/10.

17 likes

AHI_434d50363634313439_1_LowRes_JPG

Weet iemand hier nog andere varianten van? Vind die van wagner als snack wel lekker, maar net een beetje droog…

Deze heb je volgens mij ook van AH eigen merk? En bij Jumbo liggen dit soort pizza’s als tapaspizza in de koeling. :blush:

1 like

In mijn jumbo alleen die met cherrytomaatjes, maarja die kan ik er natuurlijk ook afplukken :see_no_evil:

Die van ah eigen merk kan ik nog niet vinden? :thinking:

Ik dacht eerst dat het een 1 april grap was, maar volgens de reacties (met foto’s) is hij echt te koop😍

Gvd ik heb net zuivel afgezworen maar ik wil dit

1 like

Hm ja ik zag gister een melding ergens voorbij komen dat er een supermarkt was die een samenwerking aanging met Licqor 43. Maar alsnog weet ik niet of dat misschien ook een 1 april grap was