Nieuwe producten in de supermarkt #2

Omg monataart! Ben benieuwd of dit lekker is…

2 likes

Ik ook aangezien ik de pudding niet zo vind :see_no_evil:

Maar zou het dan niet gevuld zijn met pudding?

2 likes

Ik vraag me dus af of dat dan dezelfde pudding is🙈 maar nog niks in de winkel gezien

Is die mona taart geen 1 april grap?

1 like

Staat in de jumbo folder :woman_shrugging:

1 like

Ik zou de Mona taart wel eten. Ik wil haha.

2 likes

De Lidl! Vind die zelf wel wat harder dan de originele maar verder een goeie dupe. Moest je dichtbij België zijn dan heeft de Carrefour ook een eigen variant van die cornflakes

1 like

Er is een Jumbo ij mij in de buurt geopend. Dus wat zijn echt lekkere dingen die alleen bij de Jumbo verkocht worden?

2 likes

Pindakaas paaseieren x10000

5 likes

Kokoscola

4 likes

Deze zijn hemels. Het zijn gesuikerde pecannoten met ahornsiroop en witte chocolade. Van de AH bij de broodafdeling. 9/10.

18 likes

AHI_434d50363634313439_1_LowRes_JPG

Weet iemand hier nog andere varianten van? Vind die van wagner als snack wel lekker, maar net een beetje droog…

1 like

In mijn jumbo alleen die met cherrytomaatjes, maarja die kan ik er natuurlijk ook afplukken :see_no_evil:

Die van ah eigen merk kan ik nog niet vinden? :thinking:

1 like

Ik dacht eerst dat het een 1 april grap was, maar volgens de reacties (met foto’s) is hij echt te koop😍

1 like

Gvd ik heb net zuivel afgezworen maar ik wil dit

2 likes

Hm ja ik zag gister een melding ergens voorbij komen dat er een supermarkt was die een samenwerking aanging met Licqor 43. Maar alsnog weet ik niet of dat misschien ook een 1 april grap was

1 like

Deze was vorig jaar toch ook te koop? Of was dat Radler?

1 like

Ik las dat het een eerste instantie een 1 april grap was, maar dat ze het vanwege de reacties echt gaan maken

2 likes

Ik heb wel een radler kwarktaart pakket gezien😅

1 like