Nieuwe producten in de supermarkt #2

Heel erg lekker deze!

4 likes

Misschien opgevallen, maar heb nogal pixza cravings de laatste tijd :see_no_evil:

Deze salami kruier van la place/jumbo wilde ik nog eens proberen aangezien hun pizzastokbrood bij mij in de oven mislukt was😅

Hij is rijkelijk belegd, maar helaas de salami had wat meer smaak aan mogen zitten en deeg was wat vet…

Jammer, er zijn weinig ‘kleine’ pizza’s. Vind ik altijd wel fijn als je én zin hebt in pizza én patat én taart en eigenlijk ook wel chocolade :see_no_evil:

3 likes

Vandaag geproefd, ze deelden stukjes uit van de donuts! Uiteindelijk niet gekocht, was niet overtuigd. Zou het een 7 geven. De muffins zagen eruit alsof ermee gevoetbald was dus hebben maar gewoon zeebanket gekocht :laughing:

1 like

Aldi verkoopt nu kaneelswirls. Ik vind ze niet lekker. Smaakt naar zeep. Kaneelbroodje van Lidl of de kaneelsmikkel van Aldi (al is dat een heel ander soort) veel lekkerder. 3/10

Hahahaa ik verslikte me in m’n thee, ik dacht serieus dat je “kaneelsnikkel” van de Aldi had getypt :joy:

12 likes

Ik heb me goed geconcentreerd op de M hehe

1 like

Hahaha dit dacht ik dus ook :joy:

iemanddeze al geprobeerd? ik heb ze in mijn ah nog niet kunnen vinden, ga straks in de ah xl kijken

Birthday Cake?

Staat er niet bij​:sweat_smile::see_no_evil:

Bij de kant en klare salades!

1 like

Deze zag ik gisteren bij de Plus. Zou dit wat zijn?

3 likes

Ja, deze heb ik vrijdag in 1 keer naar binnengewerkt :flushed:. 9/10 (vrij zoet, maar door het zoutje blijf je dooreten)

Dit lijkt me geweldig, maar ik gok dat het mierzoet zal zijn.

Ik vond dit niet boeiend, koud zeker niet, opgewarmd was het gewoon zoete meuk. Maar wel leuk om een keertje te proberen.

Ik heb die meergranen gepofte wafels al eens op; erg lekker als tussendoortje! Zou ze niet snel echt als ontbijt of lunch eten omdat ze nauwelijks vullen. Of je moet ze heel rijkelijk beleggen.

1 like

Maar welke smaak is het? :see_no_evil:

Zou eten. Ben benieuwd of mijn AH het straks heeft na de verbouwing (vandaag gaan ze dicht). Of is dit iets van een AH XL?

Jij post in dit topic altijd zo veel foto’s zonder uitleg of context erbij, vind ik eigenlijk echt heel irritant :see_no_evil: :innocent:

Nu wordt ook weer gevraagd welke smaak het is, ja dat staat er niet bij. Zeg dat dan gewoon meteen! :slightly_smiling_face: Kleine moeite om je foto te omschrijven als je iets post. In dit geval dus gelijk zeggen dat je niet weet welke smaak het is en of iemand dat misschien wel weet? :slightly_smiling_face:

#sorrynotsorry Ik moest het even kwijt.

9 likes