Ben je toevallig ook langs het gebak en de luxe toetjes gelopen?
Mijn AH is net verbouwd en echt fantastisch nu, dus was er wel langsgelopen maar zag daar niet 1-2-3 iets mega interessants voor mij. Wel dat je nu je eigen Delicata bonbons kan scheppen!
Ik moet snel weer naar de Appie🙈
Omg ik kan echt niet wachten nu tot mijn AH klaar is met verbouwen.
Ohhh lemon curd
Ik vind het wel mooi, appeltaart en lemon curd zijn zo ~fancy~ en ~lekker gek~. Aardbei framboos is zo basic daarnaast haha
Vraag ik me ook al af sinds melkunie die enorme schepyoghurt campagne heeft ingezet. Zelf zeggen ze:
Schepyoghurt zit qua dikte en textuur eigenlijk precies tussen de dunne yoghurt uit pak en de dikke yoghurt en kwark uit bak in. Niet te dun, niet te dik, maar nog steeds lekker romig!
De unieke textuur van onze Schepyoghurt zorgt ervoor dat de yoghurt ideaal te mengen is met ontbijtgranen en fruit. Ook zorgt deze textuur ervoor dat de yoghurt niet te snel wegsmelt in je mond. Hij blijft lekker lang op je tong liggen, waardoor je de smaak van de yoghurt, de muesli en het fruit van begin tot einde proeft.
Volgens mij gewoon een creatieve manier om yoghurt voor een flinke prijs te verkopen…
Ik vind ‘m wel heel lekker trouwens en hij is inderdaad een stuk dikker dan gewone yoghurt. Maar nog wel heel romig qua textuur dus ook niet zoals kwark.
Maarja hij is dan ook een stuk calorierijker dan gewone volle yoghurt.
Is het niet gewoon room yoghurt dan maar met een minder “ongezonde” titel en dus aantrekkelijker?
Ja waarschijnlijk wel! Al vind ik het toch net een andere structuur. Maar eerlijk gezegd heb ik dus niet naar dat marketing praatje gekeken, ik vond het gewoon lekkere yoghurt😂
Bedankt voor jullie stemmen!
Hebben jullie trouwens al pizze van one planet geproefd?
Er zijn wat reviews in het vegan topic!
Dankjewel!
Jaaa die met pesto is echt mijn favo!!
Waar staat dit ongeveer?
Ja, deze zijn lekker! Echt al heel lang geen knaks meer gegeten.
Kaneelbiscuit klonk echt heerlijk. Het was helaas een beetje teleurstellend, weinig biscuit te bekennen en al helemaal weinig kaneel, en die stukjes waar het in zat deden me denken aan chocolade pepernoten. Niet vernieuwend dus.
Op zich wel lekker, wouldn’t buy again, 7/10.
Ik vind deze heel lekker, smaakt een beetje naar solero ofzo? Of een zomers ijsje?