Op de engelse site zie ik salted caramel en vanille/amandel sticks. Ik hoop dat de salted caramel ook van het ijs van salted caramel oppo is, lijkt me echt mega lekker
ik hoop dat ze hun (lemon) cheesecakes ook naar nl brengen
Op de engelse site zie ik salted caramel en vanille/amandel sticks. Ik hoop dat de salted caramel ook van het ijs van salted caramel oppo is, lijkt me echt mega lekker
ik hoop dat ze hun (lemon) cheesecakes ook naar nl brengen
Wat ik me afvraag: zonder toegevoegde suikers maar wel met witte chocola. Als je naast die chocola niks toevoegt zit er toch alsnog vet veel suiker in?
Oh dat ziet er lekker uit, waar heb je het gekocht? Want ik stond gisteren nog voor het sausschap bij de Jumbo en toen zag ik dit niet staan want ik wou een keer iets nieuws meenemen.
Bij de AH!
Ik wil het!
Ooh dit zouden ze ook bij de ah moeten hebben, van t zelfde merk als waar die Hugo van is, maar dat is bij mijn ah altijd uitverkocht. Ben benieuwd naar deze, vind die van de ah echt lekker
Zooooo deze gisteren gegeten, ZO lekker!!! En die stukken chocolade erin ook echt fantastisch, terwijl ik totaal geen karamel fan ben en ook niet echt knettergek ben op kokos, maar hij was echt hartstikke lekker
Ja, eens! Echt één van mijn favoriete smaken nu denk ik.
Ben het hier helemaal mee eens! Wel caramel-fan, niet per se kokos. En die stukken chocola zijn zeeeer fijn inderdaad
Die peanut butter & cookies vind ik ook superlekker!! Ga deze snel eens proberen
Jhaa ik wil die cheesecake🙈 maar niet lemon
Oeh nice, ik ben benieuwd naar een foto over 3,5 uur.
Lege bak haha
De prosciutto is echt niet lekker. Ik had hem laatst bij vrienden, maar vind hem niks dus. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso niet zo van de kant-en-klare pizza ben, maar er zijn lekkerdere.
Oehh die heb ik in Duitsland gekocht! Helaas nog niet geprobeerd, maar ik krijg nu wel zin om deze te maken!
Bedankt voor de waarschuwing!
Wat zijn lekkere producten die alleen te verkrijgen zijn bij ah (xl)?
Ik ga er zo heen, maar vind het ‘zonde’ om alleen mijn standaard dingen te kopen