Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik heb nu de bourbon vanille ijs in de vriezer staan. Wel met aardbeien erdoor

1 like

Krijg hier net reclame voor op instagram:

Iemand al geprobeerd?

2 likes

Ja ik heb lime jasmine, is wel lekker, maar niet heel bijzonder hoor

Ik had raspberry apple. Vond het een beetje smaken alsof je hele slappe ranja/siroop hebt. Drink liever gewoon water of goede siroop.

1 like

Dit is het vanille ijs van Dr. Oetker. Ik had de bak 4.5 uur in de vriezer gedaan, maar ik zou het zeker een nachtje in de vriezer laten. Smaak was volgens mijn moeder wel lekker!

9 likes

En @Khoshekh en @FrozenFlame jammer! Leek me wel een lekker alternatief voor de duizenden flessen crystal clear die ik er per week doorheen jaag, maar wordt m dus niet :yum:

Consistentie ziet er goed uit! Hoe vond je het zelf smaken eigenlijk?

Ik ben nu op dieet dus mag er van mezelf nu ff niet van genieten :weary::drooling_face:

Heb de appel framboos geprobeerd. Vond de smaak iets te licht aanwezig.

1 like

Wow ja die salted caramel ziet er zooo lekker uit! En maar 110 calorieën :scream:

8 likes

Ik heb de vegetarische knaks vandaag gekocht en verwachtte de typische knakworst kleur zoals op de foto maar ik vond ze heel bleekjes? Wel oké trouwens qua smaak, verder een beetje te zacht, ik mis de bite.

1 like

Ik heb Oppo even een bericht gestuurd over die Magnums. Hopelijk reageren ze snel, want ik wil die echt proberen :drooling_face:

1 like

Dit ziet er goed uit. Heb je toevallig een foto van de ingrediëntenlijst?

Jammer maar toch bedankt :wink:
Iemand anders die wel een foto heeft van de ingrediënten?

20 likes

Niet helemaal nieuw, maar wel relatief nieuw:

Erg lekker! Niet zo droog als sommige andere nuggets, maar worden wel lekker krokant van buiten. 9/10

6 likes

Boeiend dat het voor kleine kinderen is. I want it!

Wat voor smaak?

Nu wil ik heel graag een keer dat ijspoeder kopen en er zelf kinder bueno ijs van maken :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Sowieso amandel, maar ik hoop ook dat we die gezouten karamel ook krijgen