Nieuwe producten in de supermarkt #2

Waar woon je? :smirk:

1 like

Omg hoe kan je het houden op 1 hap uit elke pot. Bij mij gaat die hele pot eraan als ik er een in de vriezer heb staan, laat staan 5

2 likes

Die is lekker! Je kunt beide smaken ook echt proeven. Hij smaakt eerst naar kiwi en de nasmaak is watermeloen.

Oh ik vond er juist zo’n heel chemisch smaakje aan zitten :sweat_smile:

1 like

Jaa deze is echt lekker. Heb perongeluk zo goed als de hele zak in één keer opgegeten :see_no_evil: hoop dat die nog lang blijft.

Wel weer stom dat ie hier in de buurt niet verkocht word en ik er 10km voor om moet… Net als de danio kokos karamel die ik ook nergens kon vinden hier. Weet niet wat dat hier met de j.umbo is, maar ze hebben echt een raar assortiment.

Ik vroeg me al af of het je eigen vriezer was of dat je ergens speciaal was ofzo. Meine Güte :heart_eyes::heart_eyes:
Ben ook heel benieuwd naar je review van de ‘magnums’

Mijn nieuwe favorite

Echt de moeite waard, soort chipitos maar dan 100x lekkerder!
Dus echt die met paprika smaak, niet die met kaas smaak

6 likes

Ohhhh hier ben ik benieuwd naar! Dinsdag eens halen!

1 like

Iemand deze al gezien of geprobeerd? Lijkt mij lekker, maar na de Mona oeps flop ben ik een beetje sceptisch haha

2 likes

Ik vind het altijd zo sneu als een groot bedrijf als Mona niet snapt dat #8% niet gaat als #. Hoeveel mensen werken daar??

15 likes

Ik vond zelf de mango ook echt niet lekker! M’n vriend vond die ander wat waterig en ook niet lekker haha

1 like

Ik heb mango vanmiddag gehad, met 35%sticker nu al :sweat_smile:. Zou het zeker niet opnieuw kopen.

1 like

Ik weet niet hoe nieuw het is, maar ik had kinder bueno ijs gevonden in de supermarkt.

Echt heeeeerlijk!

8,5/10

3 likes

haagen dazs? handijsjes?

Edit: ik kan me herinneren dat ik een paar jaar terug (toen ik nog thuis woonde) regelmatig haagen dazs mini bekertjes had maar ik heb geen idee waar we ze kochten. Dulche de leche was wel mega lekker. Ik kan ze niet vinden op ah site :frowning: Maar misschien was het bij jumbo of coop?

1 like

Ik bedoelde dingen zoals magnums of cornettos ofzo :stuck_out_tongue: Ijsjes die je in je hand houdt. Zijn ook heel veel chocolade/caramel gevallen van. Mars ijsjes vind ik altijd mega lekker. Er zijn ook mini magnums en cornetto’s enzo, als je een normale te groot vind

1 like

maar het lukt je toch ook altijd om maar 1 klein bakje B&J te eten? ;p je hebt meer zelf controle dan je denkt

1 like

hahahaha wow dat is pas zelf controle! Maar ja dan wordt het lastig haha

1 like

Zijn mini bakjes ijs van hertog of eigen merk geen optie dan?

1 like

Wat een teleurstellende supermarkt :frowning:

1 like

Smerige rotzooi. -5/10.

2 likes