Ik vroeg me al af of het je eigen vriezer was of dat je ergens speciaal was ofzo. Meine Güte 

Ben ook heel benieuwd naar je review van de ‘magnums’
Mijn nieuwe favorite
Echt de moeite waard, soort chipitos maar dan 100x lekkerder!
Dus echt die met paprika smaak, niet die met kaas smaak
Iemand deze al gezien of geprobeerd? Lijkt mij lekker, maar na de Mona oeps flop ben ik een beetje sceptisch haha
Ik vind het altijd zo sneu als een groot bedrijf als Mona niet snapt dat #8% niet gaat als #. Hoeveel mensen werken daar??
Ik vond zelf de mango ook echt niet lekker! M’n vriend vond die ander wat waterig en ook niet lekker haha
Ik heb mango vanmiddag gehad, met 35%sticker nu al
. Zou het zeker niet opnieuw kopen.
Ik weet niet hoe nieuw het is, maar ik had kinder bueno ijs gevonden in de supermarkt.
Echt heeeeerlijk!
8,5/10
haagen dazs? handijsjes?
Edit: ik kan me herinneren dat ik een paar jaar terug (toen ik nog thuis woonde) regelmatig haagen dazs mini bekertjes had maar ik heb geen idee waar we ze kochten. Dulche de leche was wel mega lekker. Ik kan ze niet vinden op ah site
Maar misschien was het bij jumbo of coop?
Ik bedoelde dingen zoals magnums of cornettos ofzo
Ijsjes die je in je hand houdt. Zijn ook heel veel chocolade/caramel gevallen van. Mars ijsjes vind ik altijd mega lekker. Er zijn ook mini magnums en cornetto’s enzo, als je een normale te groot vind
maar het lukt je toch ook altijd om maar 1 klein bakje B&J te eten? ;p je hebt meer zelf controle dan je denkt
hahahaha wow dat is pas zelf controle! Maar ja dan wordt het lastig haha
Zijn mini bakjes ijs van hertog of eigen merk geen optie dan?
Wat een teleurstellende supermarkt 
Lidl heeft 2 verschillende setjes met 4 smaken in kleine potjes en ik dacht Aldi ook.
Ik had eerst gewoon bastogne in mijn karretje en toen viel mijn oog op dit. Dus ik dacht; ohja beter, fit girl alles.
Niet doen dus.
Huuuuuuuhhhh deze vind ik super lekker! Wat is er niet goed aan? Zijn toch geen fit girl koekjes.
En @Ophelie ik heb even gekeken in het bestelsysteem van Sligro!
Zij hebben Haagen Dazs bekers van 10cl in de smaken vanille, aardbei, Belgische chocolade en macadamia. De dulche de leche hebben ze enkel in 50cl! Dus misschien moeten jullie toch naar de Sligro haha.
haha gelukkig ben ik mega lactose intolerant dus laat ik die moeite maar voorbij gaan