Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik zit ze as we speak te eten en echt heel lekker!! Handig om mee te nemen en 3 van die dingen voor maar 110 kcal is ook echt chill.

10/10 would buy again.

Disclaimer: wel gereviewd met in het hoofd dat het een gezonde snack is. Vreet nog steeds liever een zak chips of pak roze koeken weg maar binnen de categorie gezonde snacks 10/10.

7 likes

Heel lekker! Smaakt duidelijk naar matcha. 9/10

4 likes

Iemand al geprobeerd?

7 likes

Aparte combi, ben heel benieuwd

Dit lijkt me vet lekker! Zal m volgende week eens halen.

Ik kreeg deze net mee bij de jumbo. Nieuw?

Ah, niet gezien. Sorry dan! :sweat_smile:

1 like

Zijn er al eventjes en ze zijn niet te zuipen :nauseated_face:

@Foucher
Ik heb wel deze voor het laatst geprobeerd. Was wel lekker!

1 like

Smaakt komt overeen met hoe je denkt dat het zal gaan smaken. Ik vind het een 1 op 1 smaak met de samurai saus. Je proeft wel wat pit, maar het is geen aanhoudende pit waardoor je niet meer kan eten.
Lekker, maar voor mij persoonlijk ook weer niet zo boeiend dat ik het snel weer zou kopen. 8/10

9 likes

Wow dit lijkt me super lekker

Deze is echt super chil! Raad hem aan.

1 like

Ik heb deze laatst ook op en vond ‘m super!

1 like

Ik heb vandaag ook de Oppo ‘magnums’ gekocht! :smile: Salted caramel

Ga ze dit weekend proeven, ben heel benieuwd!

4 likes

Respect dat je dat nog niet hebt gedaan. Als ik een pak ijsjes koop (vooral als ik ook nog benieuwd ben naar een nieuwe smaak) dan blijft die niet lang dicht hoor haha.

2 likes

Hahahaha

Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik vandaag 5 B&J potten heb gekocht en van iedere smaak een beetje heb geproefd dus toen had ik gewoon geen zin meer in ijs :biggrin: Dus helaas, zoveel wilskracht heb ik niet hahahaha

8 likes

Waar woon je? :smirk:

1 like

Omg hoe kan je het houden op 1 hap uit elke pot. Bij mij gaat die hele pot eraan als ik er een in de vriezer heb staan, laat staan 5

2 likes

Die is lekker! Je kunt beide smaken ook echt proeven. Hij smaakt eerst naar kiwi en de nasmaak is watermeloen.

Oh ik vond er juist zo’n heel chemisch smaakje aan zitten :sweat_smile:

1 like

Jaa deze is echt lekker. Heb perongeluk zo goed als de hele zak in één keer opgegeten :see_no_evil: hoop dat die nog lang blijft.

Wel weer stom dat ie hier in de buurt niet verkocht word en ik er 10km voor om moet… Net als de danio kokos karamel die ik ook nergens kon vinden hier. Weet niet wat dat hier met de j.umbo is, maar ze hebben echt een raar assortiment.