Jaa! Ik vond hem lekker en fris.
Wel een beetje fake aarbeien smaak.
Jaa! Ik vond hem lekker en fris.
Wel een beetje fake aarbeien smaak.
Is dat wenkbrauwspullie IRL net zo ‘assig’ van kleur als lijkt op de foto?
Ja! Echt hélemaal top. Ik vind rood-achtige tinten in m’n wenkbrauwen echt horror, maar vanmorgen voor 't eerst gebruikt en is mooi assig! Je moet dus de “rechterkant” van het display hebben. De linkerkant is de licht bruin, dus rode ondertoon. Maar er zitten geen kleurstickers op.
Ik wil eigenlijk ook nog 't poederpalletje en de gel.
Great, ik ga vanavond even kijken! Dank voor de tip!
Volgens mij komt dit ook naar Nederland! Ten minste hoop het, want zag het Nederlandse account er een beetje naar hinten in de stories tijdje terug.
Is er al tijdje maar ik vind 'm ook wel lekker inderdaad!
Ohhh super! Ga het zeker in de gaten houden dan
Ik ga vanmiddag naar de ah xl maar ga dan zeker hier naar opzoek! Hopelijk vanavond review
Maar is dat niet gewoon tonic?
Theezakjes voor koud water! Hele milde smaak maar wel lekkerder dan normaal water. 0 kcal.
Ze hadden nog een andere smaak met vlierbloesem.
Waar vind ik dit? De vlierbloesem zou ik super graag proberen
Also de oppo salted caramel “magnums” zijn door mij goed gekeurd
Ik heb ze gekocht bij de jumbo bij mij in het dorp, is best een kleine jumbo. Het lag bij de siroop enz.
Nooit gedacht dat de jumbo nog iets goeds kon doen voor me
Nieuwe smaak van deze proteïne lactosevrije kwark. Ik vond m niet zo lekker maar dat kan liggen aan a) keelpijn (niet goed icm zuivel), b) hij was over de datum.
Structuur is daarentegen heel chill en dik dus wat dat betreft wel een go. Vind ze wel mega duur
Ik heb naar aanleiding van jouw post net ook de pomade en het potlood/pen ding ook meegenomen. Heb ze net even geswatched. Ziet er echt dik prima uit. En vet cheap. Ik overweeg zelfs om nog backup te halen
Ik heb het idee dat de nieuwe lading maiswafels die ik gekocht heb veel minder gekruid is dan de vorige die ik had. Zou het kunnen dat ze al zo snel na het uitbrengen de ‘receptuur’ hebben veranderd?