Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ze zijn heerlijk, deze combi ga ik ook nog eens proberen. Ze smaken een beetje naar paprikachips maar dan zonder de kcal

Je kan trouwens ook gewoon normale thee in koud water doen hé, werkt ook gewoon haha. Kan je alle smaken kiezen die je maar wil

2 likes

Ik doe het wel vaak de avond van te voren voor werk. Dan heeft het wat meer tijd om in te trekken. En verse thee werkt vaak goed. Maarja deze zakjes zijn wel lekker makkelijk natuurlijk :smile:

1 like

Of je laat het trekken in heet water en zet het dan in de koelkast? Zo wordt in de meeste horeca restaurants ook ice tea gemaakt :smile:

1 like

Gespot bij Appie, €3,59

12 likes

Ik zag vandaag deze burgers in de Jumbo.

Ze deden mij qua verpakking een beetje denken aan de beyond burgers, maar dan 3 euro goedkoper. Heeft iemand deze al geprobeerd?

9 likes

Hahahahaha toevallig.

7 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar, vooral de gerookte.

6 likes

Oh ben benieuwd.

Ik vind ze echt ongelofelijk smerig

1 like

En en en?

Ik was ze vergeten :cry:

Ik ook de eerste keer maar heb ze net gevonden

1 like

Nou, het is niet vies maar ik hebdan liever gewoon een lekkere tonic. Ik proef de nasmaak van de zoetstoffen en dat vind ik minder lekker. Geef de andere 3 flesjes wel aan mijn zwangere schoonzusje haha.
5/10

2 likes

Ik vond deze niet zo lekker. Denk dat de beyond meat wel iets lekkerder is (al vind ik die ook tegenvallen, zeker voor de prijs…) moet nog verder op zoek naar een lekkere vega burger.

Meh ik was geen fan! Liever de vegan burger van dat merk of de spicy falafel :heart_eyes:.

Deze zijn ook best lekker! Weet niet wat de quinoa toevoegt maar de basilicum komt wel redelijk door. Vind de normale mais wafels lekkerder, die smaken naar popcorn

7 likes

Deze is wel lekker! Maar niet alcoholvrij dus :innocent:
En het flesje :heart_eyes:

6 likes

Niet nieuw, maar weet niet in welk topic het anders het best zou passen. Weet iemand toevallig of Aldi (NL//BE) deze ook verkoopt? Ik heb ze gekocht in Duitsland. Heb gegoogled, maar ik kom alleen op Duitse sites terecht.

2 likes

Mijne volgens mij niet!

2 likes