Ik kan hem niet vergelijken met de Beyond, die heb ik nog niet geproefd, maar ik vond deze fantastisch! Beste vegaburger die ik tot nu toe heb geproefd. Niet meenemen als je gruwelt van iets wat op vlees lijkt!
Skinny salami smaakt echt prima net zoals een echte pizza, maar er zit echt minimaal kaas op. Maar dan echt heel minimaal. Toch is ie wel lekker haha.
Dankjewel! Maar om nou zelf kaas te gaan toevoegen:thinking:
Zoals alle magioni pizza’s die ik gehad heb, heeft de margherita een dikke, zachte bodem. Kon ook zeker wel meer kaas op maar was wel lekker
Terwijl dat nog ‘Cheesy’ heet:sweat_smile: wil er graag weer een proberen, maar was van de Beef Bastard zo misselijk geworden dat ik niet meer durf
Gewoon doen, yolo
Ben nu deze aan het eten, maar ik vind het echt niet lekker. Aparte nasmaak en zitten rare harde stukjes in. (Ik eet hem zonder water, dus eerst noodles in kokend water, dan afgieten en dan de poeder er bij)
3,5/10 want de eerste happen waren wel lekker…
Ik zie dit nu op de AH site staan bij nieuwe producten (er zijn nog een paar smaakjes). Iemand het al gehad?
Misschien heb je harde stukjes van de kruiden? Aangezien je ze niet in water stopt
Ja dat bedacht ik me ook net .
Niet gehad, maar zit een kortingscoupon voor in de nieuwe allerhande!
Ja ze komen met allemaal producten van lokale ondernemers, heel leuk! Ik zie het net op de Insta van de Huismuts maar kan het online nog niet vinden…
edit: in haar stories zie je bijv ook wraps van zeewier en wortel/tomaat burgers
Ik heb al 3 smaken op en ik vind ze tot nu toe allemaal lekker
Het zijn dezelfde. Ik kreeg ze vroeger altijd mee naar school maar ik mag ze van mijzelf niet meer kopen.
Omg deze hadden ze vroeger ook maar die vonden m’n ouders te duur dus kreeg ik alleen met speciale dingen zooo lekker
Zo lekker vorige week meegenomen maar idd wel tikje prijzig.
ohhh welke supermarkt heb je deze gehaald?
Hij staat sowieso in de AH in Wateringen. Ik zag m vandaag, maar vond €6,19 toch iets te prijzig
Jaa klopt, goed onthouden! Hmm vind Wateringen beetje ver haha. Ga zo wel even kijken of de Jumbo me kan verrassen hha!