Ik zie dit nu op de AH site staan bij nieuwe producten (er zijn nog een paar smaakjes). Iemand het al gehad?
Misschien heb je harde stukjes van de kruiden? Aangezien je ze niet in water stopt
Ja dat bedacht ik me ook net
.
Niet gehad, maar zit een kortingscoupon voor in de nieuwe allerhande!
Ja ze komen met allemaal producten van lokale ondernemers, heel leuk! Ik zie het net op de Insta van de Huismuts maar kan het online nog niet vinden…
edit: in haar stories zie je bijv ook wraps van zeewier en wortel/tomaat burgers
Ik heb al 3 smaken op en ik vind ze tot nu toe allemaal lekker
Het zijn dezelfde. Ik kreeg ze vroeger altijd mee naar school maar ik mag ze van mijzelf niet meer kopen. 
Omg deze hadden ze vroeger ook maar die vonden m’n ouders te duur dus kreeg ik alleen met speciale dingen
zooo lekker
Zo lekker
vorige week meegenomen maar idd wel tikje prijzig.
ohhh welke supermarkt heb je deze gehaald?
Hij staat sowieso in de AH in Wateringen. Ik zag m vandaag, maar vond €6,19 toch iets te prijzig 
Jaa klopt, goed onthouden! Hmm vind Wateringen beetje ver haha. Ga zo wel even kijken of de Jumbo me kan verrassen hha!
Albert Heijn dus, haha!
Dankje haha!
Haha hier precies hetzelfde! Maar die van Twix (?), met zo’n caramellaag ertussen, waren ook heel lekker 
Volgende week ook weer een nieuwe soort vegan roomijs! Wel jammer van de groenten maar ik waardeer de moeite
Vind het echt tof dat allemaal kleinere producenten daar tijdelijk even in de winkel mogen liggen, net als de oesterzwam-kroketten.
Helemaal losgaan dus! 
Heb 'm uiteindelijk toch bij de Jumbo gevonden! (de B&J baked alaska)