Albert Heijn dus, haha!
Dankje haha!
Haha hier precies hetzelfde! Maar die van Twix (?), met zo’n caramellaag ertussen, waren ook heel lekker
Volgende week ook weer een nieuwe soort vegan roomijs! Wel jammer van de groenten maar ik waardeer de moeite
Vind het echt tof dat allemaal kleinere producenten daar tijdelijk even in de winkel mogen liggen, net als de oesterzwam-kroketten.
Helemaal losgaan dus!
Heb 'm uiteindelijk toch bij de Jumbo gevonden! (de B&J baked alaska)
Als je m wil kopen issie ook in de aanbieding bij kruidvat
Same, ik dacht: lekker makkelijk maar wel relatief gezond, maar vond ze ook niet echt lekker. Ik had de Mexicaanse en de Italiaanse. De mexicaanse was veel te pittig en de italiaanse een stuk minder, maar nog aanzienlijk pittig terwijl ik hem met water had aangemaakt omdat de saus erg dik was.
Noooo deze zakken zijn zo heerlijk!
Door de pasta en dan met iets van tofu. Soms door mijn aardappels.
Ik ben ook geen keukenprinses dus ik vind dit hartstikke prima
Ik vond de Hak linzencurry schotel echt heerlijk met rijst en kip! Super snel en makkelijk ook
Ik geloof niet dat deze twee producten heel nieuw zijn, maar in het kader van broodbeleg wil ik deze even delen:
Erg lekker, scherp en vettig wat ik wel een beetje mis met veel vleesvervangers, 8/10
Ik vond dit niet lekker, misschien waren mijn verwachtigen te hoog maar teveel oude knoflook ofzo. 5/10
Wat een geld😱 bizar eigenlijk he
Ooo die Spaanse worst wil ik proberen!
Net een slok koffie genomen en mijn collega kijkt me nu heel raar aan
Die is zo lekker op een tosti!!
Hahahahah