Als je m wil kopen issie ook in de aanbieding bij kruidvat
Same, ik dacht: lekker makkelijk maar wel relatief gezond, maar vond ze ook niet echt lekker. Ik had de Mexicaanse en de Italiaanse. De mexicaanse was veel te pittig en de italiaanse een stuk minder, maar nog aanzienlijk pittig terwijl ik hem met water had aangemaakt omdat de saus erg dik was.
Noooo deze zakken zijn zo heerlijk! 

Door de pasta en dan met iets van tofu. Soms door mijn aardappels.
Ik ben ook geen keukenprinses dus ik vind dit hartstikke prima
Ik vond de Hak linzencurry schotel echt heerlijk met rijst en kip! Super snel en makkelijk ook
Ik geloof niet dat deze twee producten heel nieuw zijn, maar in het kader van broodbeleg wil ik deze even delen:

Erg lekker, scherp en vettig wat ik wel een beetje mis met veel vleesvervangers, 8/10
Ik vond dit niet lekker, misschien waren mijn verwachtigen te hoog maar teveel oude knoflook ofzo. 5/10
Wat een geld😱 bizar eigenlijk he
Ooo die Spaanse worst wil ik proberen!

Net een slok koffie genomen en mijn collega kijkt me nu heel raar aan 

Die is zo lekker op een tosti!!
Hahahahah 

Deze zijn er al heel lang! Ik heb de roze, de mate lemon en de orange ginger bij de biowinkel gekocht vorig jaar en ik vond ze alledrie erg lekker! Vooral in de zomer met veel ijs en een citroentje. Maar ik vind die glazen flesjes wel heel onhandig…
Vind de hibiscus heel lekker, haal het wel eens bij Ekoplaza. Volgens mij nog nooit in een standaard supermarkt tegengekomen
@HvO hier heb je ze ook (ik heb deze teksten geschreven hahaha)
https://www.drogist.nl/merken.htm?merk=yogi-tea#sqr:(q[Yogi%20cold%20tea])
Deze net gehaald bij de supermarkt, kosten eigenlijk €1,99 per stuk (!!) nu was het 2 voor €1 dus dat was prima!
Is wel lekker maar niet heel spectaculair. Kan het ook zelf maken zodat de stroopwafels niet zacht worden.

Heb liever dat er een betere vega frikandel komt, maar nog steeds fijn als er nieuwe opties komen