Sorry @Banananana heeft het verpest, ik kan nu niet meer normaal kijken naar die worst
Deze zijn er al heel lang! Ik heb de roze, de mate lemon en de orange ginger bij de biowinkel gekocht vorig jaar en ik vond ze alledrie erg lekker! Vooral in de zomer met veel ijs en een citroentje. Maar ik vind die glazen flesjes wel heel onhandig…
Vind de hibiscus heel lekker, haal het wel eens bij Ekoplaza. Volgens mij nog nooit in een standaard supermarkt tegengekomen
@HvO hier heb je ze ook (ik heb deze teksten geschreven hahaha)
https://www.drogist.nl/merken.htm?merk=yogi-tea#sqr:(q[Yogi%20cold%20tea])
Deze net gehaald bij de supermarkt, kosten eigenlijk €1,99 per stuk (!!) nu was het 2 voor €1 dus dat was prima!
Is wel lekker maar niet heel spectaculair. Kan het ook zelf maken zodat de stroopwafels niet zacht worden.
Veggiechef (jumbo) heeft een paar nieuwe dingen! De ovenkroketten zijn er ook als bitterbal.
Ik vind het wel jammer dat ze dingen hebben gekozen waar ik al een goede vervanger voor had Heb liever dat er een betere vega frikandel komt, maar nog steeds fijn als er nieuwe opties komen
Bij iedere ap of alleen de XL?
Weet ik niet! Zag ze opeens in mijn persoonlijke bonus op de app maar ik heb ze nog niet zien liggen!
Zag ze in onze gewone AH
Hé ik heb ze ook als persoonlijke bonus
Ik vond hem smaken naar van die kleine twister ijsjes
Heeft iemand hier toevallig “Duff beer” (bier van the Simpsons) gezien bij de Lidl? Ze zouden het weer krijgen, maar hier is het nergens geleverd.
Mijn zwager is gek op the Simpsons, vandaar. Hij wilde graag twee hebben.
Even gevraagd net, was niet geleverd en het komt niet meer
Was wel lekker maar niet geweldig. Meer een soort romige chocolade moussetaart. Structuur had wat steviger mogen zijn, echt zoals een cheesecake, en de chocolade en karamel voller van smaak…
Maar misschien helpt korter vantevoren uit de diepvries ook, tussen ijstaart en taart in.
De bodem was qua structuur licht basterdsuiker achtig
Ik ga nog een poging doen door iets minder lang te laten ontdooien
Zou best kunnen, volgens mij is er van de week een grote wijziging in het koffie en thee schap van de AH geweest!
Jaa ik zag ook al dat er flink wat aan het veranderen was, maar de helft van het schap was nog leeg, en zag in het voorbij lopen opeens groot lavendel staan, die trok mn aandacht
heb net een kopje geprobeerd, wel lekker, maar niet spetterend. 7/10