Nieuwe producten in de supermarkt #2

:nauseated_face: Ik heb lekkerdere burgers gehad.

3 likes

zijn er mensen die deze WEL lekker vonden? ik heb alleen maar negatieve reacties gelezen volgens mij. Denk dat ik ze maar oversla haha

2 likes

Ze deden me erg denken aan de burgers van de Albert Heijn waar je gehaktballetjes en saucijzenbroodjes van kan maken. Met wat kruiden zullen ze vast lekker zijn, maar daar zijn er al genoeg van, denk ik dan

Waar krijg je die chips? Op school verkopen ze die ook vind ze echt heerlijk

En daar zitten toch geen insecten in??!:flushed:

Haha nee geen insecten. Bij de Lidl!

Ja dit vond ik ook al vreemd :face_with_monocle: hahaha

Ik zie dat ze meelwormpasta hebben bij de Lidl? En sprinkhanen?

Ik vond ze geweldig

1 like

Ik vond ‘m ook lekker

Shit, ik heb deze nog in de koelkast liggen… nu durf ik niet meer, haha!

Sorry :see_no_evil::see_no_evil:

Deze kende ik nog niet! Ze zijn van de AH. Vind hem erg lekker, had alleen wel van mij nog iets meer “kip” in gemogen. Het is nu veel saté saus.

Ze zitten per 2 verpakt.
Geef hem een 8/10

9 likes

Je kan alles ook per stuk kopen van de versafdeling. Gewoon even vragen aan de medewerker die er staat, en dan haalt ze er 1 voor je uit. :slight_smile:

2 likes

Zijn er al wel echt een jaar hoor :grimacing:

1 like

Oh! Ik heb geen AH bij mij in de buurt, dus alles daar van is altijd nieuw voor mij haha.

2 likes

Als je het saucijzenbroodje ook nog nooit hebt gehad raad ik die heeeel erg aan! Meest realistische vega product wat ik ooit heb gehad

4 likes

Die ken ik wel want die verkopen ze ook bij de jumbo. Inderdaad erg lekker en realistisch!

Ik vind die lekkerder dan het normale saucijzenbroodje van de appie :yum:

4 likes

Ja, tenminste niet viezere harde stukjes er in. Ga eigelijk altijd voor de vega versie.

1 like

heeft iemand dexe al geprobeerd? :innocent:

1 like