Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik had gisteren de penne rosso en hij was op zich wel lekker, heel basic eigenlijk en dat geeft me wel een “gezond” gevoel. Ik weet eigenlijk niet of dat ook klopt met de daadwerkelijke voedingswaarde en hoeveelheid zout. Ik vond alleen de combi met de volgens mij volkoren pasta (zo smaakte het) en kikkererwten een beetje te melig ofzo. Ik had meer tomaat en broccoli willen hebben en minder wortel. Wortel overheerst altijd zo helaas.

edit: het is inderdaad volkoren pasta en ik heb het nog even gegoogeld en er zit minder dan 400kcal in een portie dus dat is erg prettig (ik vond het wel vullen maar helaas niet voor de hele avond). En 1,4 gram zout en dat is wel wat hoog lijkt mij. Het is jammer dat er niet op staat hoeveel gram groenten erin zit dus dat zal wel minder dan 100 gram zijn jammer genoeg. Vind het altijd fijn als zulke maaltijden dat aangeven zodat je er rekening mee kunt houden dat je er nog wat extra’s bij kan doen.

1 like

Bedankt :innocent:

Ik had penne pesto, niet geweldig maar ook niet verschrikkelijk. Ik zou er zelf geen 4 euro voor ovet hebben maar had ze nu voor 1 euro met scoupy

Ik had het over de vega burgers van Garden Gourmet!

Ik vond deze zo vies! :sob: Mijn vriend en moeder ook, is dus helaas weggegooid.

Haha echt? Nou zo zie je maar, over smaak valt niet te twisten

1 like


Ik had bonus op alle bonenzakken. Deze vamdaag geprobeerd en ik vond hem te melig :frowning:

Yes zijn te koop bij Appie, zowel de normale als de kokossmak

1 like

Oeps sorry daar las ik overheen, die heb ik niet gezien

1 like

Wajooo die lijken me vet lekker

Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Het is opzich lekker, maar de nasmaak doet me denken aan hoe een bepaald schoonmaakmiddel ruikt…


2 likes

Huh hoezo staat er specifiek alcoholvrij? Dat is toch normaal?

4 likes

Ik had wat van die Future Goods producten gekocht van de week:


Granola met buffalowormmeel. Ik had de chocolade variant, best lekker. Ik proefde weinig anders dan andere cruesli maar bevat wel veel meer eiwitten en minder koolhydraten


Lekker! Ik had de peper-zout en bbq smaak. Wel duur, het zijn nl portiezakjes en ze kosten 69 cent

Ga nog wel ff kijken voor andere producten ook dit weekend, lagen nog wel meer leuke dingen

3 likes


:nauseated_face: Ik heb lekkerdere burgers gehad.

3 likes

zijn er mensen die deze WEL lekker vonden? ik heb alleen maar negatieve reacties gelezen volgens mij. Denk dat ik ze maar oversla haha

2 likes

Ze deden me erg denken aan de burgers van de Albert Heijn waar je gehaktballetjes en saucijzenbroodjes van kan maken. Met wat kruiden zullen ze vast lekker zijn, maar daar zijn er al genoeg van, denk ik dan

Waar krijg je die chips? Op school verkopen ze die ook vind ze echt heerlijk

En daar zitten toch geen insecten in??!:flushed:

Haha nee geen insecten. Bij de Lidl!

Ja dit vond ik ook al vreemd :face_with_monocle: hahaha

Ik zie dat ze meelwormpasta hebben bij de Lidl? En sprinkhanen?