Nieuwe producten in de supermarkt #2

Hij ligt in m’n koelkast! De smaken en ingrediënten trokken me aan alleen vind de structuur er zo naar uitzien? Dus durf hem eigenlijk niet zo goed te proberen.

1 like

Ja! Ik vond het erg naar gember smaken. Maar vooral de structuur vond ik niet prettig, echt draderig. Zou het niet weer kopen.

1 like

Dankjewel voor de waarschuwing :innocent:

Dat had ik dus ook😅

Ik kreeg dit in de appie. Smaakt naar een rijstwafel waar ze cup a soup poeder op hebben gestrooid.
Ik geef het een 6

11 likes

Ik vind dat altijd met snack a jacks. Veel te sterk en zout die poederlaag erover.

2 likes

In ‘mijn’ ah XL is nu een sushi daily counter waar verse sushi gemaakt word.

15 likes

Zijn deze nieuw? Ik zag ze vandaag voor het eerst en heb ze meegenomen. Love die dingen maar haat het om ze zelf te maken. Benieuwd of het wat is.

23 likes

Omg! Mega lekker. Zit er icing bij?

Het lekkerste vind ik wat crème fraise ipv water gebruiken en dan met poedersuiker :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wordt het dan een dikkere glazuur? Want dat zou ideaal zijn, bij mij wordt het altijd zo’n drapje met water

Die sushi is altijd echt heel erg lekker

1 like

Citroensap ipv water is ook heel lekker. Ik gebruik wel eens roomkaas erbij, hmmm :yum:

Ik zag deze vandaag ook en ik vind ze er niet uitzien (droog). Dan maak ik ze liever van croissantdeeg.

Ja! Iets romiger en frisser

1 like

Ik zag ze vorige week inderdaad ook voor het eerst. Ben benieuwd naar je review!

En?? Als t wat is ga ik vanmiddag nog langs de appie, die dingen lijken me heerlijk!

Vond ze er erg droog uit zien dus deze weer gekocht:

https://www.ah.nl/producten/product/wi379382/ah-cinnamonrolls-kaneelbroodjes

Kaneelbroodjes: 9/10

Heb er wat glazuur opgegooid want love zoet, maar ze zijn uit zichzelf al vrij zoet, erg kaneelig rn de structuur is goed, vrij kleverig maar wel krokant aan de buitenkant. Absoluut niet droog.

Aanradertje

56 likes

Haha deze zien er precies zo uit zoals een koffietentje ze hier in de buurt verkoopt en waarvan ik al het idee had dat ze niet homemade waren. Ik verdenk ze er nu van deze dus afgebakken te verkopen :sweat_smile:.

10 likes