Oehhh zie ik daar nu het vegan keurmerk op de verpakking staan?
Oeee ik moet naar de Jumbo zie ik haha
Ik ben benieuwd naar de M&M maar zijn voor mij nu even te duur dus beter doet iemand hier eerst een review.
Ohh ik hoop het! Op de site staan nog geen ingrediënten. Die blikjes deeg voor cinnamon rolls van AH eigen merk zijn ook vegan maar dit zou helemaal makkelijk zijn.
Oehh die Twix variant ziet er goed uit
Ik heb hier de twix variant gereviewed
Is de karamel vergelijkbaar met een stroopwafel vulling of toch meer vloeibaar?
Vloeibaar zou ik het niet willen noemen, eerder kleverig. Dus daarmee denk ik meer vergelijkbaar met een stroopwafel.
Dankje, ben toch wel benieuwd. Alles met caramel:
Ja ik had het ook direct opgezocht dus ik ben benieuwd. Dit wordt dan echt mijn nieuwe guilty pleasure
Edit: o dus niet vegan… daar gingen mijn dromen hahaha
De Action heeft de M&M koekjes ook (voor 1 euro minder):
Ik heb die bounty koekjes gekocht laatst.
Vond het helemaal niks, maar ik heb langs het “smeuïge” gedeelte gekeken op de verpakking. Beetje “soft baked” koekjes en ik houd daar absoluut niet van. Krijg altijd het gevoel alsof het oude, sloffe koekjes zijn. Dus dat had ik bij dit ook, alsof je knapperige koekjes in een open trommel hebt laten liggen dagen lang.
Wel kokos achtig, vond de stukken chocolade niet bijzonder.
Dus nee echt een 3/10.
Deze zag ik bij de Xenos. English Toffee vind ik heel lekker, smaakt naar ijskoffie. De Mexican Jalapeno vind ik wel ok, smaak echt super naar jalapeno vind de combinatie alleen niet zo geweldig. Jammer dat je er voor naar de Xenos moet die zit niet overal.
English Toffee 8/10
Mexican jalapeno 7/10
1,50 per zakje!
Wat gaat er gebeuren met al het snoep in de AH? Ons hele drop/snoep/Kauwgom schap had bordjes met dat het uit het assortiment ging en alles 35% korting.
Jaa ik ben ook heel benieuwd (en bang want zoveel vegan snoep is er niet en een deel gaat er nu uit)
Deze gezien en gekocht. 2e halve prijs
Laf, smaakt naar pinda met een gevriesdroogde framboos her en der. Is ook heel hard en eet niet lekker weg. Allemaal brokken. Kokos tsja goed dat het erop staan want heb het niet geproefd.
Zelfde harde brokken, ik proef letterlijk zoutkorrels en er zit chocola in. Verder vooral pinda.
Eindoordeel: er zijn onaangenamere manieren om 20 g proteïne te eten maar ik zou m’n geld voortaan lekker in m’n zak houden 3/10
Edit: oké 4/10 want zit er wel echt vol van van 2 stuks
Ja komt veel nieuw spul! Volgende week worden de schappen omgebouwd. Oa van eigen merk met 30% minder suiker uit mijn hoofd