Nieuwe producten in de supermarkt #2

Weet iemand hoe het Oreo taartje (vers) van de plus smaakt?

Nee, dan zou het wel een beetje raar zijn.

Ik vind hem er in ieder geval heel vies uitzien.
Waarom probeer je hem zelf niet?

1 like

Omdat ie pas van het weekend weer in de winkel is😅 en ik wil weten of het het waard is

1 like

Jaaaa ik hou van deze kwark. Echt mijn favo

Iemand vroeg hier laatst naar kleine potjes ijs. In de folder van de Aldi deze week staan deze:

5 likes

Wat vinden jullie de lekkerste falafel van de supermarkt? Ik heb al dagen zin in pita falafel en wil dat van de week graag thuis maken

Ik vind die van Jumbo huismerk een beetje droog, die van Vivera zijn lekker!

1 like

afbeelding
Lekker! Ze hebben ook pinda-cashew-amandel pasta en een variant met alleen amandel

8 likes

Ik vind de spicy falafel van garden gourmet erg lekker. Zijn totaal niet droog en er zit een goede smaak aan. De normale variant is ook lekker vind ik. Die van ah huismerk vind ik zelf niet zo lekker want die is naar mijn smaak echt te droog. Andere merken heb ik nog niet geproefd.

2 likes

@Koalabeertje @Modena @Boondigga bedankt voor jullie tips! Ik zet ze allemaal op mijn falafel-to-try lijstje :blush:

2 likes

Mijn man en ik vonden de taart mwah

1 like

Dankjewel! Maar droog? Geen chocolade smaak of?

Hoe schattig is dit? :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik zag dit voorbij komen op IG. Ben benieiwd of het lekker is

4 likes

Ik spotte deze bij de AH. Ik vind ze lekker, mn moeder vindt ze vreselijk :rofl: het smaakt voornamelijk naar mango en passievrucht met een lichte nasmaak van de venkel. Vraag me nu wel af of er misschien smaakverschil zit tussen de ijsjes, omdat mn moeder het zo raar vindt smaken. 7,5/10.

Ze hebben ook strawberry, blueberry en beetroot.

Je moet niet te hard knijpen in de verpakking. Ze zijn best wel zacht.

4 likes

In mijn beleving bestaat dit al jaren. Volgens mij kochten wij dit vroeger in Duitsland. Super leuk dat het er nog is, nu heb ik er zin in. Terwijl ik babybel helemaal niet zo lekker vind haha.

Lidl had deze laatst ook en ik vond ze lekker!

2 likes

Hebben jullie de nieuwe mcflurry al op?

Ik heb hem vanmiddag geproefd, maar vind het geen succes. Er zitten echt mega harde stukken in en ik vind het ook niet echt naar appeltaart smaken helaas :frowning:

Hmm dit lijkt me ook helemaal geen lekkere smaak voor de zomer eigenlijk… :thinking: