Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ja soort buggles (mais met zout) en chocolade eromheen!

4 likes

Geen idee of het nieuw is, maar vandaag uitgeprobeerd en vind het een teleurstelling. Natuurlijk met in het achterhoofd dat het maar 120 kcl zijn, maar de choco smaakte erg muf en goedkoop, en het ijs was waterig. Vind het geen 4 euro voor 3 stuks waard. No buy again. 4/10.
1 like

Vandaag dit ijsje gegeten en vond het echt heel lekker!

15 likes

Wat voor spul is de binnenkant? Of lijkt die alleen anders op de verpakking?

Van wat ik van de perzik versie weet is het een soort jelly (maar wel vegan). Ik vond het heel irritant eten in elk geval

Er komen 2 nieuwe Halo Top smaken! :drooling_face:

2 likes

Ik denk:

Red velvet en birthday cake. Vooral die laatste lijkt me lekker!

2 likes

Oeeehhh die ga ik dan zeker kopen! Ben benieuwd wanneer mijn AH ze heeft

Zachte binnenkant, inderdaad jelly achtig.

Waar koop je dit :grin:

Heb net deze op. Geen idee of ie nieuw is, wel erg lekker!

4 likes

Oh ja deze heb ik ook gekocht volgens mij geinfluenced door iemand van hier als je van kinder bueno houdt is dit echt een aanrader

7 likes

Oeh birthday cake zou top zijn!

Ohhh ik heb hier echt geen geduld voor

Het zal wel Red velvet en Birthday cake zijn dan, wil ze het liefst nu al proeven! Dus morgen wordt het bekend gemaakt, vraag me af wanneer het dan te koop is bij de AH

Oké ik speel misschien een beetje vals, want deze komt uit de Duitse supermarkt en ik weet niet of ze in Nederland te krijgen zijn. Maar deze is zooo lekker. Ik denk dat ik hem lekkerder vind dan een gewone Lion.

21 likes

Ohh dit ziet er heeeel lekker uit!
Neem aan dat je voor ons allemaal een reepje hebt meegenomen toch? :innocent:

4 likes

Ik ben bang van niet :sob: Forumuitje naar Duitsland? :joy:

2 likes

Heeft iemand de nieuwe Halo Top smaken al gespot in de Albert Heijn? Birthday Cake en Red Velvet

Volgens Halo Top zou sowieso de Birthday Cake al te koop moeten zijn bij de AH maar gisteravond stond ie er nog niet bij de mijne (en dat is een XL)

Ik heb de neiging om iedere dag te gaan kijken maar het is 15 min rijden dus dat gaat wat te ver haha

1 like

Weet je nog in welke supermarkt in Duitsland? Ik zet hem op mijn lijstje voor volgende keer, lijkt me heerlijk!

Ik zie dat jij een nieuw taartje uit de supermarkt moet gaan proberen!

Gefeliciteerd! :partying_face:

3 likes