Daar had ik nog niet eens over na gedacht. Maar het smaakt niet naar dat herfstige gevoel met warme appeltaart en warme chocomel voor de openhaard ofzo. Het smaakt meer naar ‘oh breken mijn kiezen niet uit mijn mond door die harde stukken, met een beetje appel en kaneel.’ Hahah
Meeeega door eet drop.
Niet kopen als je geen zin hebt om een hele zak drop te eten
8/10 ze mochten wat harder zijn
Clipper heeft nieuwe theesmaken in de schappen van de AH. Deze smaak, elderflower & roses, net meegenomen, krijgt over 5 minuten een review.
Doordrinken!
Ik sip al kleine slokjes, maar het is nog loeiheet haha. Nog paar minuten geduld!
Oke review: er zit echt geen smaak aan. Toen ik rook, dacht ik al, hmmm ruikt gewoon naar groene thee. Maar mijn hoop was nog niet verdwenen, want deze smaak leek me echt perfect. Maar ik proef gewoon niks. Groene thee zonder smaak, ook al is het witte thee. Zonde. Ga straks nog een kopje zetten met een nieuw zakje, in de hoop dat dit een fabrieksfout is.
Ah jammer! Kusmi heeft een hele lekkere groene thee met rozen smaak, maar daar zit dan wel een prijskaartje aan (geloof dat die blikken losse thee zo’n 15 euro per stuk kosten).
Ah ja verse thee is wel een goeie. Ga denk ik maandag even langs Simon Levelt haha. Wil mijn rozenthee .
Betjeman & Barton heeft ook een hele lekkere rozenthee: Eden Rose.
Nu ook weer in Nederland in de winkel, bij de Nettorama
Ja soort buggles (mais met zout) en chocolade eromheen!
Wat voor spul is de binnenkant? Of lijkt die alleen anders op de verpakking?
Van wat ik van de perzik versie weet is het een soort jelly (maar wel vegan). Ik vond het heel irritant eten in elk geval
Er komen 2 nieuwe Halo Top smaken!
Ik denk:
Red velvet en birthday cake. Vooral die laatste lijkt me lekker!
Oeeehhh die ga ik dan zeker kopen! Ben benieuwd wanneer mijn AH ze heeft
Zachte binnenkant, inderdaad jelly achtig.