Nieuwe producten in de supermarkt #2

Klopt😅

Ik heb liever Milka, Cadbury en chocola van de aldi (maar dan niet chateau)

Dan bijv Lindt, Delicata, Droste en van die zeevruchtenbonbons

Ik vind Lindt en Droste veel meer naar cacao smaken ofzo

1 like

Droste vind ik wel ook echt niet lekker. En zeevruchtenbonbons zijn ook echt slechte kwaliteit.

Maar cacao is toch de essentie van chocolade? :joy:

Maargoed, we agree to disagree

2 likes

Sorry voor de onderbreking van de chocoladediscussie maar ik heb ondertussen de Hutenkase gegrilde groente spread geprobeerd en die vind ik veel lekkerder dan die met sweet chili. De structuur van de groente is nog duidelijk aanwezig waardoor je echt een lekkere volle spread hebt. Beetje slecht uitgelegd …

2 likes

Vond de donkere kerstversie lekkerder maar evengoed 7,5/10. Wel wat zout, maar die van m’n man had dat minder.

3 likes

Hoe werkt dit? Is dit een oranje gekleurde koek door kleurstof met m&m’s erop?

1 like

Volgens mij heeft de Aldi nu ook de donkere (chocolade) variant :thinking:

1 like

Ook niet donkere, ik heb ze hier liggen. Ze zijn wel lekker maar het is nog niet zoals bij de Subway. Ik geef ze een 7.5

3 likes

Plaatje is een beetje gek, heeft gewoon een standaard koekjeskleur. Is lekker chewy en stukjes m&m erin :slight_smile:

2 likes

Ik mis echt zo erg de per stuk verpakte koeken van de Lidl bij de AH. Alles is daar minimaal per 2 terwijl ik er echt maar 1 wil (want anders gaan ze allebei op). Of is er een product waar ik overheen kijk bij AH?

2 likes

Ze hebben bij de Kruidvat op dit moment Oreo cakejes met chocolade erom heen. Smaken wel beetje naar normale chocoladecakejes met chocolade erom heen maar je proeft de Oreo wel een beetje terug en er zit een laagje creme in het midden. Ik kan geen foto plaatsen want mijn telefoon is dood. Ze zijn 2 euro voor 12 stuks. Denk dat ik nog een doos ga halen voordat ze weer weg zijn.

2 likes

Als je de verse van de Ah bedoelt kan je gewoon vragen of je er 1 mag in plaats van twee​:innocent: doe ik vaak als ik niet kan kiezen, maar mij 2 koeken, 2 stukjes taart en een pizza mij toch wat te veel is :see_no_evil:

4 likes

Serieus?!
Wauw dat wist ik echt niet

3 likes

Ja doen ze bij de hoogvliet en spar ook gewoon :slight_smile:

2 likes

Oh nice dat is wel handig om te weten. Ik heb ook wel vaker dat ik 1 ding wil maar dan zijn ze per 2 verpakt.

2 likes

Met alles wat inderdaad ‘‘vers’’ is en door de vestiging ingepakt wordt, kan dit (ook de diepvriesproducten, vandaar de haakjes)! Koekjes, muffins, donuts, maar ook de carrotcake, cheesecake enzovoort.

Edit: dus ook kaasstengels, saucijzenbroodjes enz.

haakjes?

Aanhalingstekens bedoelde ik!

ooo

1 like

Zijn er ivm Pasen denk ik, maar zo lekker

3 likes

De Carrefour in België heeft hier ook een huismerk variant van, minder dan 2€ per zak

1 like