Nieuwe producten in de supermarkt #2

Misschien ga ik die nog proberen. Ik vond de sweet chili echt niet lekker :thumbsdown:

1 like

Woah deze zien er heeeeel lekker uit

1 like

Vast een jaarlijks terugkerend item maar o m g wat hou ik toch van Milka chocolade.

2 likes

Jaaa Milka eitjes. :heart:

2 likes

Mijn Jumbo heeft ze te koop in het vaste assortiment.

1 like

Heb ze zelf alleen nog maar in Spanje gezien dus dit was een aangename verrassing

2 likes

7 likes

oooo dus geen 1 april grap

1 like

Nope :see_no_evil:

4 likes

ooo wauw, heel chill. Ben wel benieuwd wat dan de signature van Mona is. Zou het met kwark oid zijn?

2 likes

Ik ben benieuwd wat de ‘bruine is’ ik denk chocolade, maar misschien ook brownie? :see_no_evil:

2 likes

@Kurisu beetje slecht te zien maar rechts onderin :see_no_evil: weer alleen naturel / fruit :frowning:

3 likes

1 like


Deze zijn zo lekker :heart: Lidl en Aldi heeft ze momenteel. Ook nog 3 andere soorten maar deze is overduidelijk het populairste want bij mijn Lidl hebben ze hem al niet meer en de Aldi had er vandaag ook nog maar een paar.

4 likes

Ontbijtbroodjes :scream::scream::scream: Hopelijk heeft de Plus deze weer, want daar had ik ze afgelopen Kerst gekocht

1 like

Ik waardeer hun moeite (en je tag :heart:)
Ga de naturel wel (proberen te) halen

2 likes

Verwachtte niet zoveel meer van Ben&jerry’s Love is door de posts in het vorige deel, maar ik vind hem echt super lekker.
Heb vanmiddag een tweede gekocht ook al was de eerste niet leeg.
Normaal doe ik 4/5 keer met 1 pint maar deze gaat in 2x leeg nu denk ik.
Die roze salted caramel hartjes :heart_eyes:

2 likes

Ik vond hem ook wel wat hebben en heb hem ook in 2x opgegeten maar dat was omdat ik mijzelf niet in kan houden haha :grin:

2 likes

Het is me echt net niet gelukt. Plofte uit elkaar haha. Vreetkick en dit was ter afsluiting :crazy_face:

1 like

Nu ook de zuivelhoeve 43 gevonden dus als ik thuis kom vannacht die maar eens proberen :sweat_smile:

2 likes