Ik heb de kokos kruidnoten ook gekocht. En ben echt geinfluenced door jullie want anders had ik ze nooit gekocht (gevalletje nmsvpe). Maar nu kon ik het niet laten. En omg ze zijn geweldig haha. De kokos is lekker subtiel. Maar de combi van pepernoot met die witte chocolade is zoveel lekkerder dan van de gewone chocolade pepernoten!
Onee toch… Ik stond vandaag voor het schap en wilde ze pakken, maar dacht toen
‘NEEEEEEEEEE waarom?! Ik hou helemaal niet mega veel van bounty/kokos dingen! Waarom wil ik dit?’ Dus niet mee genomen maar ik ben gewoon zo benieuwd nu omdat iedereen ze geweldig vindt. Ik erger me aan mezelf omdat alles wat hier voorbij komt ik ook wil hebben. In vlogs vind ik die spon maar irritant maar omdat jullie gewoon eerlijk zijn ben ik zo beïnvloedbaar, die stomme actionborstel wil ik ook per se.
(Sorry kan beter naar het waar erger je je aan topic)
Jaa ik kocht afgelopen jaren alleen maar zakken witte chocolade pepernoten. Vind ik echt zoveel lekkerder! Wel lastig te vinden soms.
Welke action borstel??
Ik wil ook de kokos pepernoten door jullie… love kokos en love pepernoten maar ik hou alleen niet zo van witte chocola…
Edit: ik zat aan een haarborstel te denken… Heb die borstel voor voegen idd ook meegekregen en wil ik ook.
Hahaha sorry was een heel onsamenhangend verhaal
Vandaag naar de jumbonvoor dunkin donuts! Nu al zin in
Ik zag vanaf maandag al wat liggen, nog niet veel keus. Hoop dat dat (vandaag) nog wel wat meer word.
Oh echt dat wist ik niet! Gisteren zag ik denk zo’n soort strawberry sprinkles liggen en ik denk een soort gevulde chocolade achtig ding. Verpakt per 2 dezelfde. Maar maandag zag ik ook een verpakking met 4 liggen, maar geen idee meer welke dat waren.
Ah dan heb ik de strawberry sprinkle idd gezien en ik denk de boston creme! Ben benieuwd naar de cheesecake dan!
Boston Kreme mijn fav. Wat een mooi nieuws.
Vandaag eens even onze jumbo checken
Ik heb net de strawberry sprinkle en boston kreme op. Vond het een beetje mwah eigenlijk. Nu ben ik sowieso niet zo’n fan van jam vulling, maar daar kunnen de winkels niks aan doen haha. Maar de vulling van de boston kreme leek nog een beetje bevroren te zijn, zat zeg maar net op het randje van helemaal ontdooid. Dus dat is een beetje jammer. Naar mijn idee ook minder vers en smaakvol dan als je ze bij dunkin koopt. Maar die heb ik pas 1x op dus dat kan ik ook niet helemaal oordelen.
In welk schap liggen de donuts?
Heb een 4 pack gekocht, wel duur hoor. 4 stuks voor 5,75 maarja, nieuwschierig he?
Ik heb ze nog niet geprobeerd: ze voelen koud aan dus ik laat ze ff op kamer temp komen.
Verse koekjes ed
gadverrrrr ok niet te vreten dus
Ik heb gisteren in de Lidl skyr ijs gekocht! Was wel in de duitse lidl maar misschien komen die ook wel in de nederlandse. Was iig erg lekker. Zit in kleine bekertjes en de naturel is 104 kcal voor een potje.
Het is een zuid-Afrikaanse keten, meest populair in de UK. “Cheeky Nando’s” is ook een Britse meme.
Ik vind Nando’s saus erg lekker ze zijn vaak pittig daar hou ik van.