Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ja hahaha :rofl: je moet iets als patatje joppie niet mag.

Long shot maar wil je kijken of er melk inzit/foto vd ingrediënten posten? Ik mis patatje joppie chips echt heel erg!

2 likes

Ja zit melk in.

1 like

Ben echt triggered. Heb bij 4 verschillende AH’s gekeken voor de kokoskruidnoten en geen 1 had kruidnoten in het assortiment.

Mehh zo’n ieniemienie beetje :(! Maar dankjewel voor de foto :slight_smile:

1 like

AH to go!!!

2 likes

image
wie biedt zich aan dit te proberen? Nieuw bij Ah

5 likes

Omg lijkt me zoo ranzig

1 like

@Luzarl biedt zich niet aan! :joy: Iemand anders wel? Ik ben heel benieuwd maar probeer meer naar mn lactose intolerantie te luisteren deze maand

1 like

Love truffel dus ik ga testen.
Wel gek, mijn moeder zei in het voorjaar al dat het kwam. Zal het later uitgebracht zijn? Of ze voorspeller?:joy:

1 like

Wij hebben een truffelroomkaas in de winkel en dat is het mega mega lekker. Dus ik wil dit best een kans geven

2 likes

Oke, ik ga vandaag speciaal omrijden zodat ik naar een AH to go kan. De dingen die ik hier voor over heb.

Edit: eindelijk!!!

5 likes

Net ook de kokoskruidnoten bij onze AH gekocht! Zin in!

1 like

‘mijn’ AH heeft de kokoskruidnoten niet. Ik weet nog niet zo goed of ik daar verdrietig om ben of dat ik ze dankbaar moet zijn. Vooralsnog overheerst het verdriet :smile:

2 likes

ik mag deze niet kopen van mijzelf want ik vrees serieus die hele zak in 1 keer leeg

1 like

Ik heb ze laten liggen. Nu heb ik wel een beetje spijt maar ik vind het echt nog te vroeg ofzo. Anders vreet ik me helemaal kapot in die dingen.

Ja ik ook. Heb gisteren een paar minuten staan twijfelen bij AH maar ik ben doorgelopen.

Nu stiekem wel een beetje spijt.

Ik wil ze ook, maar kan ze hier niet krijgen.

Omg ik wil dit. Ga vanavond kijken of ze het hebben bij de AH!

1 like

Ik heb spijt dat ik de kokoskruidnoten heb gekocht

Zoooooo lekker niet normaal! Kan niet van de zak afblijven

3 likes