Nieuwe producten in de supermarkt #2

Eigenlijk raar dit, britten staan toch bekend dat ze geen smaak hebben en alles mild moet, maar bij de meest populaire keten staat alles in de fik qua pittigheid. Waarom heb ik nou net geen brit getroffen die ook zo is, die van mij doet al moeilijk als ik ergens 1 theelepel chili in doe :weary:

1 like

Wil je dit als je het vanavond nog probeert reviewen haha? Dan weet ik het of ik het morgenochtend in mijn boodschappenmandje moet gooien :smile:

Ik vond het wel lekker. Alleen moest bij de eerste hap even wennen aan de structuur. Denk alleen wel dat ik de volgende keer de speculaas versie meeneem. Ik vond deze niet heel spannend qua smaak.

2 likes

En dan krijg je ook nog eens dit soort dingen :joy:

Het is inderdaad heel vreemd als je erover nadenkt

1 like

Weet niet of dit nieuw is, maar dit is mega lekker!

15 likes

Wow wow wow wow. Ga morgen gelijk kijken of mijn AHtje 'm heeft

Hoop dat je meer succes hebt dan ik met mijn kokos pepernoten :joy: SPOORLOOS

1 like

Ik ben nu zo nieuwsgierig naar die pepernoten. Ik denk dat ik ze ga kopen, ook al gaat dat tegen mijn principes in (pepernoten in september)…

1 like

Oh de Nando sausjes zijn al jaren te koop bij de AH. Bij mijn AH zijn ze inmiddels weer uit het assortiment :sweat_smile: ik ben echt gek op Nando’s! Vooral de combi met mayo heerlijk met patat of met tosti’s hmmmmmm

1 like

Ik zag dit in de snackbar:

Is dus gewoon een frikandel omhuld door loempia deeg en dit lijkt me dus echt heel lekker eigenlijk! Heb het niet geproefd maar ga ik volgende keer zeker doen

Had er nog nooit van gehoord maar blijkbaar is het al sinds maart te koop… iemand al geproefd? :biggrin:

4 likes

Ik vind hem erg lekker! Helaas liep hij bij onze snackbar niet goed, dus verkopen ze hem niet meer.

1 like

Ik ben vandaag toch maar voor de kokos kruidnoten gegaan en heb meteen half het zakje opgegeten haha. Vond het echt superlekker, maar ben nu, een halfuurtje later, wel een beetje misselijk :sweat_smile:

1 like

Ik heb hem alleen in de friettent gehad en love dit echt. Het knapperige van een loempia en de frikandel is gewoon een top combinatie.

1 like

Niet zelf geproefd maar weet dat snackspert zeer enthousiast was!

3 likes

Ik ben hier echt verslaafd aan sinds ze er zijn een paar weken terug, en ik ben niet eens een salted caramel fan, ZOOOOO lekker!!!

Ik kan overigens ook echt niet meer zonder die paprika rijstwafels :heart_eyes:

Ik had dit ook, maar inmiddels bezig met de tweede zak (oké, mijn vriend heeft wel het meeste uit de eerste gehad). :smile:

Hoeveel betaal je voor een doos van 4? Ik kon het op de site niet vinden.

Die Bolletje cocos pepernoten zijn echt de lekkerste pepernoten die ik ooit heb gegeten. Maar de smaak komt mij wel ergens bekend van voor. Het smaakt een beetje naar koekjes die ik als kind at.

2 likes

Jaaaaaa dit is het!!! Die waren ook zo lekker

1 like

Oh my goddddd