Ik vind de Appie donuts lekkerder.
OMG jaaaaa dat was het!!
Lichtjes ergens wel. Was geïnfluenced (?) door het forum, net gekocht. Maar vind ze wat tegenvallen… vind deze koekjes lekkerder haha
Ik vind deze een beetje schraal als ik ze vergelijk met de kokosnootjes, die zijn wat romiger.
Man ik hoop maar dat ze in mijn appie vaak uitverkocht zijn, anders gaat het echt fout aflopen
Me too!!! Ik loop steeds hoopvol langs het schap
Jaaa zin in!
Iemand deze al kunnen vinden?
Ziet er een beetje raar uit…
Nieuwe dip! Ik zag dat de ingrediënten ongeveer hetzelfde zijn als Heks’nkaas. Daar smaakt het ook best wel naar, ietsje anders. Erg lekker!
AH heeft ook nieuwe losse broodjes. Heb geen foto maar de maisbroodjes en mediterraanse broodjes zijn lekker.
Ik heb ook ‘eindelijk’ de kokos pepernoten gevonden. Hopelijk vallen ze niet tegen.
https://static-images.jumbo.com/product_images/140820192355_282887CUP-1_720x720.png
Aanrader! Wel duur
Lagen de donuts in het gewone gebakschap? Of op een andere plek?
Je bent niet de enige, zowel bij de Appie als bij de Jumbo ook geen spoor van die kokos pepernoten
Net als dat de Loempidel hier nooit bij de frituur werd verkocht
@FrauHelga hier lagen de donuts vlakbij de kassa op een promostand.
Ik kwam net de nieuwe Tony-repen tegen in het tuincentrum. Heb twee smaken meegenomen.
Puur chili fudge roze peper:
Ik ben geen fan van pure chocolade, maar vond dit verrassend lekker. De chili fudge ben ik alleen niet tegengekomen . Er zitten hele peperkorrels in, beetje pittig als je er eentje kapot bijt. Erg lekkere reep 8/10.
Wit kurkuma chai kokos:
Over deze smaak was ik sceptisch… maar OMG! deze is zo lekker! je proeft de smaken echt goed. De Chai proef je goed, beetje het kruidige van de kurkuma en heel licht pittig in je keel en dan af en toe zo’n stukje kokos. En door de kutkuma is de kleur ook tof! Ben al een aantal keer teruggelopen naar de kast voor nog een stukje. 9/10.
Hahaha oeps…
Ik weet niet of ze nieuw zijn, maar deze zijn echt heel erg goed! Bij het bakken kwam er een nogal vreemde geur vrij, dus ik dacht dit wordt 'm niet. Maar de smaak is heerlijk! Echt een hele goede vleesvervanger.
Vooral als je er saucijzenbroodjes van maakt
@HvO @BiloxiParish Dank!
Gevonden, bij het verse gekoelde gebak in mijn Jumbo. Ze verkopen ze hier ook per 2 dus we hebben 2 Berliners zoals op jouw foto linksboven. Ben heel benieuwd!
Edit; mijn man heeft ze overigens gehaald, ik had hem jouw foto doorgestuurd @HvO
Beste tip ever
Edit: hoe doe je dat trouwens? Bak je dan eerst die burger? en welke kruiden voeg je toe?