Oh god die zullen ze hier nog niet hebben denk ik. Maar thanks!
lijkt mij dat de productie ook gewoon door gaat toch? Dat er gewoon na december geproduceerd wordt
Joh lekker belangrijk, proef je in ieder geval niks van.
Heh hoe kom je hierbij? Wij kregen in de winkel waar ik werkte (snoepwinkel) gewoon ieder jaar rond deze tijd weer verse binnen. Oude verpakkingen konden we ook niet meer verkopen een jaar later aangezien de houdbaarheidsdatum dan (bijna) versterken is of was. De fabriek draait rond deze tijd gewoon weer hoor.
De Van Delft fabriek in Harderwijk draait al even overuren hoor, de stad rook een paar weken geleden al heerlijk naar kruidnoten
Even de oude kruidnoten van vorig jaar opbakken.
Nee hoor, ik heb jaren in de buurt van een koekfabriek gewoond, en vanaf juni / juli rook het daar alweer naar speculaas etc. Die dingen liggen echt niet een jaar in een magazijn.
Ik had net de laatste zak kokos-pepernoten in mijn AH. Afgelopen zaterdag lag het rek nog vol. Stelletje influencers hier.
Bij de koekjes fabriek bij mij in de buurt ruikt het het hele jaar door naar speculaas. Al maken ze volgens mij maar 4 koekjes en doen ze dat in mega grote batches, want het ruikt steeds in bepaalde volgordes naar speculaas, suikerkoekjes, en chocolade koekjes. En sinds vorige maand extra veel speculaas. Ik overweeg om een keer in te breken en koekdeeg te gaan eten, als ik nog een leuke manier zoek om te sterven
Haha tof!
De koekfabriek waar ik bij woonde maakt vooral 2 lokale specialiteiten het hele jaar door, die qua geur niet heel sterk zijn. Je moet dan echt naast de fabriek gaan staan om iets te ruiken.
Maar zodra het dan tijd is voor speculaas en bakkerspepernoten rook de hele wijk lekker. Alleen wel gek om dat te ruiken als het 30 graden is.
Maar wel heel erg lekker
Jaaa wat mij betreft de enige vervanger voor filet die echt lekker is! Ik ben zwanger en eet nu dit regelmatig!
Mijn Appie had deze! Erg lekker subtiele kaneel nasmaak. Je proeft het meer als je rustig kleine slokjes drinkt.
Dat moet ik proberen haha
Vegan versie van B&J cookie dough!
Omg dit is echt m’n favoriete versie, eindelijk in Nederland
Omg jaaaaaaaaa
Hoewel ik die coconutterly caramel’d ook erg lekker vind hoor, maar cookie dough was voorheen altijd mijn favoriet!
En er is ook monchou met een bastognebodem!
Bonduelle trouwens bij de jumbo voor 1,99 en de koekjes bij de Plus.
Kan me eigenlijk niey voorstellen dat het lekker is, lijken vrijwel niets te wegen😅
Was dat er niet al dan?