@Vlaai held! Bij de Jan Linders hadden ze inderdaad wél kokospepernoten dus nu kan mijn week eindelijk goed beginnen
Kijkend naar de ingredienten kan je hier niet kaas mee vervangen denk ik. Overigens is het niet eens vegetarisch ivm stremsel
Ik bedoelde ook meer qua smaak🙈
Ziet er goed uit maar vast duur of niet?
Ja daarom moest ik er ook aan wennen maar ik heb ze wel opgegeten haha maar kan ook door de joint komen (met een vreetkick smaakt het best prima haha).
€2.19 voor 5 stuks. Ik had ze toevallig in de persoonlijke bonus met 25% korting, dus prima moment om de uit te proberen!
Die jam lijkt me ook heerlijk!
Die jam is echt hemels hahhaa!! Wel bijna 4 euro voor een klein potje, maar goed niet echt je standaard smaak. Ik heb ze voor t eerst gezien bij een kippenboer in de buurt, maar ze verkopen de marienwaerdt jam ook bij ekoplaza en dat soort supermarkten. Ze hebben ook een abrikozen vlierbloesem jam, die wil ik ook echt een keer proberen!
Heb deze ook geprobeerd dit weekend. (Overigens waren ze hier maar 99 cent.)
Had al een paar keer gekeken bij de koekjes maar daar vond ik ze niet. Hier stonden ze in zo’n kartonnen rek met oa pepernoten en marsepein. Ik vond het wel lekker, maar had het iets brosser verwacht. Vond de koek erg compact. 7/10
Ik ben echt verdrietig om het feit dat ik echt niet van kokos houd Ik zou zo graag mee willen genieten met de kokoskruidnoten, maar helaas weet ik dat ik niet zou genieten
Ik voel met je mee, ik hou ook niet van kokos.
Deze was te koop bij mijn plus! Was best lekker, goede textuur, fijne smaak. Best een goede vervanger.
7.5/10.
OMG mensen, die kokospepernoten! Zó lekker!
Jullie weten toch wel dat pepernoten die nu al in de winkel liggen vorig jaar gebakken zijn? Of in ieder geval oud zijn
Ja deze is echt zo chill!!! Maar ik kan hem heel willekeurig vinden. Die met pijnboompitjes en van die kaas is ook heerlijk
Die kokoskruidnoten😱 Ik vind dat ze grotere zakken moeten maken.
Haha, nee dat is niet waar… hoezo denk je dat?
Ik ga de kokosnoten zoeken straks. Waar liggen pepernoten meestal? Bij snoep of meer koekjes? Ik weet dat dus echt niet
In het Sinterklaasschap. Tijdelijk schap met al het Sinterklaassnoep.
Bij mijn AH hebben ze een aparte display. Stond bij de broodafdeling. Verschilt een beetje per supermarkt als ik dat zo lees.