Nieuwe producten in de supermarkt #2

Off-topic en verder ook niet belangrijk, maar ik zou zelf echt gek worden van al die meldingen bovenin je scherm hahaha. :joy:

7 likes

Haha dit onder die Haanburger post is wel grappig

6 likes

Kijk dr nooit naar🙈

Ik vond m niet zo, je proeft dat er veel kleurstof in zit en de marsepein daarom niet zo lekker is.

Wel van een Engelse supermarkt (Asda) :smile:

De Orange KitKat hebben ze al lang maar ik heb de Lemon nog nooit geproefd dus ben heel benieuwd.

De Orange Daim is zooooooo lekker!!!

16 likes

Oh wauw dit ziet er heerlijk uit allemaal. De Terry’s en KitKat Orange ken ik, hoe is de lemon drizzle?

Omg zo lullig om dat hier te posten terwijl wij dit niet kunnen proeven, wat is die oranje Daim voor iets? Met sinaasappel?

Ja met sinaasappel! Ik vind het lekkerder dan de normale

1 like

Ik ga het straks proeven en laat het je weten :biggrin:

1 like

De zak is oranje, vandaar

1 like

Omg die chocolate orange mini’s zijn echt mijn favoriet. Standaard een doos vol mee naar huis als ik in de UK ben geweest. :heart_eyes:

1 like

@anon25085977 Dit klinkt als iets voor jou en @Cadeaupapier

1 like

Chocolade en sinaasappel, een van de mooiste combinaties die er ooit zijn gemaakt!!!

7 likes

Chocolade-sinaasappel, chocolade-mint, chocolade-cranberry, doodzonde😅

9 likes

Ik ook, door mijn titel

Ik vind pims heerlijk en liga met sinaasappel en chocolade omg :heart: Ik wil dit dan ook en wel nu!!!

Wow is dit een ding?

Ja vroeger hadden ze van die koeken… ik ben de naam kwijt. Maar die waren gewoon gevuld met aardbei ofzo of kers maar ze hadden ook een limited edition met sinaasappel en chocolade.

1 like

Vind dit echt grrrrruwelijk lekker!! Heel kerstig. Heb pas 1 keer gedronken dus geen idee of ik t na een paar keer zat ben, maar vond het zo een keertje echt super lekker :+1:

14 likes

Ze liggen in de schappen👍

6 likes