IK WIL KANEEL COLA OMG
Jaaa!! Deze is echt top😍
Wilde al heel lang egg mcmuffins maken en deze bollen zijn hier perfect voor! Weet alleen niet of ze nieuw zijn.
Hebben ze echt al jaaaaaren. Ook bij plus en jumbo Zijn wel lekker
Die at ik al als klein kind haha!
Hahaha ja stiekem dacht ik dat al, heb dus gewoon onder een steen geleefd😅
Deze??
Omg ik was die helemaal vergeten, was mn favo snack voor mee naar school maar ik mocht ze haast nooit
Overigens had ik het er laatst met mn moeder over en die zei dat ze een kind nu nooit als snacktime een pakje wicky en liga met jam mee naar school zou geven, maar gewoon banaan en flesje water ofzo
Best apart hoe dat volgens mij in een groot deel van de maatschappij verandert is
Ja!!! Die waren echt heel lekker
Klopt inderdaad! Vriendin van mij werkt in basisonderwijs en die zei ook dat kinderen tegenwoordig allemaal fruit en water mee hebben i.p.v. chocomel/fristi/ranja met koeken. Best opvallend zo’n switch
Was dat niet Pims ofzo?
omg deze heb ik ook nog gegeten, zo lekker
Nee dat is een andere soort. Iemand anders postte dat ze fruitkick heetten
Volgens mij heeft ah ze heel lang niet gehad, kan me zoiets herinneren van @anon76889665 , kan ze ook niet vinden online
Zijn idd gewoon beschuitenbollen, verkopen ze al jaaaren, maar volgens mij wel vooral in het zuiden van het land?
Dus misschien zijn ze bij jou wel nieuw?
Hoe heb je ze gemaakt? Of ben ik een idioot is het gewoon ei bacon op 2 van die bollen?
Ja zag het daarna ook
Die waren ook heel lekker inderdaad!
Iemand zei dat. En ik geloofde haar. Maar misschien is het niet waar.
Vroeger als klein kind kreeg ik geprakte liga met sinaasappelsap erdoorheen. Soort papje. Is heeeeerlijk. Soms wil ik het nog weleens maken voor mezelf nu maar dan denk ik Doe normaal…
Wel gewoon babyliga, geen evergreen.
Laat die ‘misschien’ maar weg ja er worden wel meer dingen over voeding gezegd die nergens op slaan, dus kritisch zijn is altijd wel goed
Oké ik heb de kaneel cola. Ik vind het lekker. Maar. Er had echt duizend meer kaneelsmaak in gekund.