Nieuwe producten in de supermarkt #2

Dit is zo lekker hè. Ik kreeg het ook altijd. Maak het nu nog als ik ziek ben. Eigenlijk wil ik het nu ook haha

1 like

Whahaha mijn man komt net thuis van de supermarkt met de kokoskruidnoten. “Dan kun je meedoen met het topic.” :smiling_face_with_three_hearts:

56 likes

Wuhahaha zo lief. Ik was speciaal naar AH om deze noten te kopen, maar helaas is onze AH niet zo trendy.

Haha inderdaad zo simpel dus! Wel vegabacon gebruikt van Quorn, zijn nu (nog) in de aanbieding bij AH😉

1 like

Zijn dit dus eigenlijk english muffins maar dan vernederlandst? Of is het wel anders qua smaak/structuur?

Had ze voor het eerst gezien bij AH Amsterdam- Wibautstraat. Ze zaten ook best verstopt in een hoekje, denk daarom ook dat 35% kortingssticker. Niemand ziet ze liggen😅

Nee het is wel anders, beschuitenbollen zijn wat luchtiger er ook qua smaak wel anders, wat zoeter of zo. En normaal rooster je (ik) ze niet voordat je ze eet en bij english muffins doe je (ik) dat wel. De buitenkant is ook een stuk zachter.
Maar ik denk wel dat ze van de producten in de NL supermarkt het dichtste bij english muffins komen, als je geen echte kunt vinden.
Het is trouwens geen “vernederlandsing” van een ander product hoor, ze bestaan al heel lang! Door een beschuitbol door midden te snijden en voor de tweede keer te bakken krijg je namelijk gewone beschuiten! Dat is hoe die gemaakt worden.

3 likes

Wat viel die kaneelcola tegen zeg :weary: Ik had echt gehoopt op een winterse smaaksensatie, maar ik vond het niet meer dan een 5,5 waard

1 like

English muffins lijkt alleen in gebruik op de beschuitbol. De beschuitbollen smaken inderdaad wat zoeter terwijl de english muffins meer een gistachtige smaak hebben.

Ik vind de Fanta elderflower geen aanrader, heb het blikje wel helemaal op maar heb er niet van genoten…

Verwijderd want het was fake nieuws :upside_down_face:

6 likes

Gevaarlijk

3 likes

Ik wil dit! Ga vandaag even langs de Jumbo.

Dit ziet eruit als een Nutella pot waar een verpakking van een bueno opgeplakt is?

1 like

Komt allemaal van hetzelfde bedrijf :blush:

Weet ik maar met een beetje googlen vind je ook dat dit bedrijf geen bueno spread maakt en berichten ook uit 2016 komen :stuck_out_tongue:

Alsnog hoop ik dat het echt is

Oooh op die manier. Ik hoop zo dat het waar is, maar anders kan ik het altijd zelf nog maken (maar ik ben lui :pensive:)

de hazelnoot spread van dille en kamille smaakt naar kinder bueno :grin:

6 likes

Hopelijk komt de lidl amandelspread terug :cry:

Die foto met die 2 meiden is ook letterlijk een still uit hun video waarin ze het zelf maken man man, hoe maak je fake news🤣