Ik weet niet zeker hoe nieuw deze is maar vind het echt een heerlijke geur! Het doet met denken aan Abercrombie winkels Niet heel overheersend kokos.
Ooooh jaaa dat at ik vroeger ook altijd, liefst ook nog met een beetje geprakte banaan erbij ik eet het heel af en toe nog wel eens, jammer dan dat het voor baby’s bedoeld is hahaha, zooo lekker!!!
Dit merkte ik laatst ook al. Dacht dat het aan mij lag, maar de saus is dus echt anders. Zo jammer.
Die van dr. Oetker vind ik niet lekker. Om de één of andere manier wordt ik daar altijd misselijk van. Vind die saus ook weer net te zoet ofzo? Die van Wagner was eerst perfect
Is deze nieuw? Had het nog nooit gezien, in ieder geval. Dit is echt enorm lekker! Smaakt een beetje als een kruising tussen cheesecake en buenocrème.
Komen de pumpkin spice kruidnoten van de Hema terug? Ik mis ze
dit topic
Dit klinkt erg lekker! Waar doe je zoiets op?
Ja ik ben al een paar keer voor Piet Snot geweest, hoop dat ze komen
De kaassticks zijn oke. Vind het alleen een beetje jammer dat het korstje niet echt knapperig wordt, dat komt denk ik, omdat je ze gewoon in het bakje de oven in moet doen. Ah heeft ook van die kaassticks in de vriezer in een geel doosje, smaak komt heel erg overeen en die worden wel knapperig. 6/10
Edit: ben nu 3 sticks verder en de sticks die onderin het bakje liggen zijn heel vettig en slap. Dus ik stel mn cijfer een beetje bij.
Ik heb stukjes cracker erin gedipt. Maar kan me ook voorstellen dat je dit gebruikt om koekjes (af) te maken of zo. Kan ook wel op brood, maar het is best dik.
Het is bedoeld als chocopasta, zoals nutella ofzo. Je kan het ook vinden bij ander (zoet) broodbeleg.
Deze heb ik pas ontdekt, echt lekker! Hij bakt wel een beetje moeilijk, want er komt veel vocht uit en daarna bakt ie wat sneller aan. Maar echt de lekkerste vega burger die ik heb gehad.
Ik heb n trouwens bij de plus gekocht. Bij Ah en coop nog niet gezien!
Ohhh die ga ik een keer proberen! Ik vind deze méga lekker:
Wel duur alleen, 6 euro voor twee burgers. Maar is t wel waard.
Ben denk ik de enige die niet van die malse vleesstructuur houd😅ik vind juist knapperig/krokant zoals die van de lidl lekker
Ik vond deze heel erg stinken tijdens het bakken, had jij dat ook? Het rook een beetje nat kattenvoer ofzo
Ik heb vanmiddag de Philadelphia met truffel gekocht, zal morgen even reviewen.
Ik heb m ook en vind m lekker! Sterke truffelsmaak.
Jaaa dat had ik ook! Maar proefde ik tijdens het eten ervan niks van terug gelukkig.
Nee lijken er niet op. Hele andere structuur. Veel vaster als je ze uit de verpakking haalt. En ook na het bakken zijn ze vaster van structuur.
De meester burger van garden gourmet komt dan iets meer in de richting van de beyond burger.