Nieuwe producten in de supermarkt #2

Niet nieuw, maar wel heeeel lekker :heart_eyes:

1 like

jpeg

Net even voorgeproefd, smaakt naar kruidnoten haha
10 likes

Krijg error van de gemixte talen op de verpakking

54 likes

Nou, inderdaad. Is kennelijk een bedrijf dat in Londen zit, maar alsnog :woman_shrugging:t3:

1 like

But then alsnog!

18 likes

I’m there zo mee eens. Maar wel lekkere granola.

:rofl:

1 like

Ik heb vandaag de cola cinnamon geproefd en vond de eerste slok lekker, maar daarna echt suuuuperzoet ineens. Cola vanille blijft favoriet

1 like

Door dit topic op zoek naar coca cola zero cinnamon maar kan het nergens vinden :frowning:

Viel behoorlijk tegen… Erg meelderig…

Smaakte oké, maar smaakte eigenlijk precies zoals de huismerk muesli chocolade repen van bijv ah/plus

2 likes

Oehhh een nieuwe Rittersport.

2 likes

Hahahaha lijkt inderdaad op maandverband :rofl:

Gespot bij de Kruidvat, de nieuwe Milka Strawberry Cheesecake. Zijn nu ook in de aanbieding 2 repen voor €4.00😉

19 likes

In Duitsland wel, en daar zijn ook altijd zomer- en wintersmaken. Ik zit met smart te wachten op de nieuwe pure amandel sinaasappel-variant, hopelijk is die er de volgende keer wel als ik de grens oversteek. :smile:

2 likes

Ohmygod!!! Lekker! Ik ga 7 december weer een dagje naar Aken, it better be er!!!

1 like

Tegen die tijd is het er zeker, en de wintersmaken ook. :blush:

Bij de Jamin gescoord😍

13 likes

Oh my!!!

Hoop nog steeds op een variant zonder fruit. Milka cheesecake🙈

1 like

We wilden deze pannenkoeken net gaan eten. Ze werden super snel bruin, dus het vuur maar op zn laagst gezet. Ze zagen er prima uit uiteindelijk maar die binnenkant was enorm klef. We zijn er niet helemaal uitgekomen of ze nou gewoon niet gaar waren of dat het gewoon kleffe pannenkoeken zijn. Misschien ligt het aan onze pan, maar met andere pannenkoeken gaat het ook altijd goed… Maargoed in plaats van ze te eten hebben we ze dus zitten ontleden. De smaak was ook niet heel spectaculair. Jammer want had me er op verheugd.

We halen nu patat.

5 likes

Hopelijk komt deze ook naar Nederland! Heerlijk koekje met genoeg Nutella :drooling_face:

9 likes