Lactose-intolerant? Wel is van Kerutabs/Disolact gehoord? Zijn tabletten die je gelijktijdig inneemt met een melkproduct. De tabletten breken dan de lactose uit het melkproduct af.
Ik vind deze juist heerlijk!! Nam ze altijd mee uit duitsland
Kruidvat heeft ook lactase pillen mocht je lactose intolerant zijn
Ja klopt! Je kunt ze gewoon bij de drogist halen en zelfs in de supermarkt waar de geneesmiddelen staan.
Vond deze tegenvallen. Alsof je de verpakking open heb gelaten en het taai geworden is.
Ooooh deze heb ik laatst als limited edition van Duitsland meegenomen, mega lekker! Tijd om langs de action te gaan haha
Deze was in de weekactie bij de aldi maar ik vind hem echt heel erg tegenvallen. Bij de jumbo en appie heb je van die mini chocolade pretzels en die zijn super lekker dus ik dacht dat dit misschien wel in de buurt zou komen, maar nope. Kan er trouwens ook aan liggen dat ik dat merk chocola nooit echt lekker vind. Er zit wel best veel pretzel in, maar daarmee houdt het dan ook op. Beetje een rare bijsmaak.
Overigens hebben ze wel 4 smaken nep Tony’s in her vaste assortiment en die zijn wél lekker. Ofja de witte chocola/knettersuiker/framboos en de melk/stukjes karamel die ik had meegenomen waren heel goed te doen
O ik vond deze reep best lekker eigenlijk! Anders dan bij andere repen echt grote stukken pretzel en nog krokant ook (vaak heb je dan een beetje sloffe koekjes). Mag meer zout bij, maar dat is mijn klacht in het algemeen.
Oh echt? Ik vond de chocola zelf een beetje een nasmaak hebben. Al moet ik wel zeggen dat ik normaal meestal alleen Milka en Tony’s eet dus misschien is het wel een kwestie van wennen. Ga hem morgen nog een kans geven want ik heb nog een halve reep
Ik heb zelf ook maar een stukje op, dus mss heb ik het wel mis. Ik vind zelf Milka ook een beetje ‘foute’ chocolade en ik vond dit ook een beetje in dat lekker fout romige vallen met stukjes. Ook eerste keer Aldi chocolade voor mij, maar ik eet alles van supermarkt chocola tot luxe chocola van ambachtelijke winkels (en ik beoordeel ze ook naar hun categorie) dus discrimineer niet.
Wat is er mis met Milka?
Niks? Ik eet het toch ook?
Ik had hoge verwachtingen hiervan, maar als je het na 2 wijntjes gaat proeven terwijl je in je hotelbed ligt en het valt tegen dan is het gewoon niet oké. Het smaakt oud en muf…
Ik heb deze gekocht (de fudge) en vind het echt niet lekker proeft echt naar goedkope glazuur
Omdat je het fout noemt?
Iets kan toch fout lekker zijn? Maakt niet dat er wat mis mee is?
Valt voor mij gewoon in een bepaalde categorie.
Laat ik het zo zeggen: van Milka is er bijvoorbeeld een reep met chocolademousse vulling, die vind ik echt superlekker, maar ik vind het wel echt wat foutere chocola. Heel zoet en klef. Anders dan bijv bepaalde repen van Lindt. Maakt niet dat het minder lekker is, maar vind het wel wat fouter smaken.
Ja oke haha, begrijp me niet verkeere, ik snapte denk ik even niet wat je bedoelde
Cheesecake Milka 7/10 (had hem beter verwacht) Edit: Ik zie nu dat deze recent al is gepost haha
Cinnamon cola gespot bij de AH, deze krijgt een 8/10
Ik ga vanavond deze maken. Wel de karamel en de kaneel versies. Beter lukken ze bij mij wel
Heb anders nog soep en afbakbroodjes staan