Nieuwe titel: foodsnob?
Nee hoor, love u Bunny.
Nieuwe titel: foodsnob?
Nee hoor, love u Bunny.
Schaam me er niet voor hoor.
Al ben ik eerder een veredelde vuilnisbak.
De Beetroot versie is wel echt lekkerder! Ook beetje spicy
Hmm, die ovengroente had ik op m’n boodschappenlijstje staan, maar ik vind 'm er inderdaad niet zo lekker uit zien. Die kan er dus af, haha.
Ik vind deze pretzel chocolade juist heel lekker, haal 'm altijd als ik in Duitsland ben.
Thuis vinden ze hem ook heel lekker. Nu begin ik een beetje aan mijn eigen smaak te twijfelen haha
Ja die vond ik ook best lekker!
Ik heb ze gemaakt, maar wat een hel is dat! Alles werd een kliederboel. Als ze net gebakken zijn zien ze er goed uit, maar na een tijdje worden ze bruinig en slap Qua smaak vond ik ze wel lekker! Ik had twee smaken gemixt en dat was echt een supercombi!
Deze is er al sinds begin zomer ongeveer! Wel lekker idd
Nou ja, smaken verschillen toch? Zou maar saai zijn anders.
Vind het echt heerlijk dat @Bunnyslippers ondertitel tegen die aap is en jij 4 van die aap emojis in 3 berichten gooit.
Bij mij ligt ie al een tijd niet meer in de winkel en daar baal ik zo van. Welke supermarkt vind jij hem nog wel?
Niet bewust:sweat_smile:
Deze gister geprobeerd. Je moet - had er wellicht eerder bij kunnen stilstaan vóórdat ik hem kocht - wel echt van curry houden denk ik want die smaak komt echt stevig naar voren. Vind de normale versie veel lekkerder
Omg ik wil dit
Oeh zijn ze er wel weer? Bij een gewone hema of op een station?
Ik heb ze allebei, en andere smaken, bij een gewone hema gezien