Nieuwe producten in de supermarkt #2

Goede waarschuwing😅

Ik heb wel eens zelf chocolade ganache van avocado gemaakt en dat was heel lekker, heel romig en intense chocoladesmaak. ik ga morgen kijken of ik die van deli spoon kan vinden in mijn jumbo

1 like

Ik ben ook vooral nieuwsgierig wat het is🙈

Die vanille mousse is best lekker, maar niet heel bijzonder. Karamel proef je ook amper/niet dus daar hoef je het sowieso niet voor te doen. Maar het is wel weer eens wat anders dan standaard chocomousse bijvoorbeeld. Ze hebben ook een nieuwe met honing. Kan hem op de site niet vinden, maar die is ook best lekker. Vrij goede honingsmaak al overheerst de praline of iets dergelijks wat er in zit wel.

Ik mis nog altijd de panna cotta met blauwe bessen variant. Die was echt heel lekker. Had gehoopt dat hij van de zomer weer terug kwam, maar helaas.

1 like

Halloween koekjes van de Lidl. Lekker hoor, veel smarties zitten erin. Ik vind ze alleen niet echt Halloween ofzo maar boeie smaakt prima haha. Zijn gewoon harde koekjes, niet van die zachte kleffe dingen.

10 likes

Deze is heel erg lekker en ik vind pindakaas niet eens zo lekker. 9/10

Wel lekker maar heb toch liever de normale Dr Pepper. 8/10

En Nerds 8/10

Allemaal van Coop

2 likes

Lelijke foto maar dees vond ik lekker!!! Waarschijnlijk door de shitload aan honing-mosterd dressing en kaas :stuck_out_tongue:

5 likes

Heb ondertussen de milka cheesecake strawberry geproefd en vind em meh. Veel te zoet voor mij.

2 likes

Zojuist gekocht :smiley:

1 like

Hoe zit die pompoen er dan in? Geroosterdere stukjes ofzo? Of bedoelen ze pompoen pitten ?

Nee, blokjes! Gekookt geloof ik. Zit niet veel pompoen in maar de pompoen is in tegenstelling tot in veel andere salades niet knoerthard (lelijk woord haha)

1 like

Jumbo heeft ook nieuwe chocolade in het assortiment, maar niet alles staat op de site😅

Was in de winkel met familie dus overal fotos van maken…

1 like

Het nieuwe chocoladebroodje en de salted caramel swirl

Review volgt over een paar happen :sweat_smile:

12 likes

Dat caramel ding is echt heerlijk :heart_eyes: mocht nog iets zouter van mij maar dat is vaak wel zo met salted caramel dingen.

Chocoladebroodje was lekker maar ik snap de naam ‘triple chocolate’ niet echt. Er zit zachte chocolade aan de binnenkant en van die sprinkles op de bovenkant maar dat is het. Wel lekker maar niet echt bijzonder.

Al met al een prima lunch :smiley:

5 likes

Nieuw gebak bij de jumbo :blush:

10 likes

Ik kon dit nergens vinden maar ik wist ook totaal niet waar ik moest kijken? Ik nam aan bij de toetjes maar daar lag het niet. Volgende week bij mn andere grote jumb kijken

Niet bij de bakproducten?:thinking: daar lag de ganache ook

Oh hm niet gekeken eigenlijk! Daar ga ik volgende keer kijken. Ik dacht eigenlijk dat het een dessert was ofzo

Edit: volgens de site is het wel een dessert!

Ze hebben ook een hoop andere groenten desserts, ik zou die allemaal best graag proberen, jammer dat ik m niet gevonden heb.

Heb wel deze geprobeerd:
image
Wel lekker, met kokos stukjes erin ook. Lekker met pure hagelslag

1 like

Ik ben heel benieuwd🙈

Die reep met cookies en Cream hebben ze ook in pinda karamel. Echt zó lekker is die!

1 like