Kruidvat!
Mijn Kruidvat heeft m niet😭
De cheesecake speculaas karamel van OhMyFoodness, maar @FrauHelga bij mij blijft ie in de oven (of nouja, combimagnetron) ook al laag.
Het blikje gecondenseerde melk moet nog een uurtje koken.
Volgens mij zijn haar cheesecakes (iig die uit het boek) gebaseerd op een springvorm van 20 of 22 cm. Dan zijn ze wel hoog, want kleinere springvorm. Enneh, als je de deur open doet kan 'ie ook weer inzakken!
Iemand deze cola al geprobeerd? Ik heb vaak een flinke middagdip maar vind red bull (en alle varianten) zó zoet. Dit lijkt me wel wat
Ik kom nooit bij de Coop dus weet niet hoe nieuw dit is. Heb dit alleen nog maar bij de jamin gezien.
De cheese curl zijn heel lekker. Die met jalapeno smaak zijn wel lekker, maar het is net alsof ze een nacht in een niet goed afgesloten zakje hebben gelegen terwijl ze houdbaar zijn tot juli 2020. Ze hebben ook een Reaper smaak die durf ik niet aan want die zijn vreselijk pittig denk ik
Ze hebben verder ook reeses producten, snickers almond en peanutbutter, pretzel m&m’s, en allemaal smaken fanta en dr pepper.
Damn ik was vanmiddag nog bij een Coop. Kom daar normaal nooit en ben er nu ook snel doorheen gerend, maar had ik dit geweten had ik wat verder gekeken dan de dingen die ik nodig had
Ik vind het redelijk maar niet echt naar cola smaken. Ik zou het gewoon een keertje uitproberen.
Mijn favoriete (zero) energydrank is de monster energy in het witte blikje.
Ik vond 'm saai en juist gewoon naar een beetje rare cola smaken, niks energy’s aan. (Maar ik houd juist wel van mierzoete Redbull etc)
Die jalapeno vond ik heel lekker!
Ik vond het een beetje smaken naar een Calippo cola ijsje.
Heel erg vies! Ik vind zelf monster heel lekker. De gele en witte variant smaken een beetje naar 7up of sinas. Niet die typische redbull smaak iig
Bedankt, die ga ik eens proberen!
Oeh, die swirl ziet er goed uit!
Oh die laatste!!
Ik heb vanmiddag het triple chocolate chocoladebroodje op en ik vond het echt niets. Weinig smaak, weinig triple te bekennen.