Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hoe lang blijft dit goed, en zou je het ook in kunnen vriezen? Het lijkt me ideaal, idd altijd versgebakken koekjes bij bezoek, maar ik wil ze niet ‘verplicht’ zelf op moeten eten omdat het anders bederft. Niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar mijn buik en kont wel.

1 like

image

Niet meer heel nieuw, maar wees gewaarschuwd. Echt echt heel vies. De ene kant smaakt naar vaag yoghurtijs en de andere kant naar van die kinder zonnetjes kauwvitaminen.

Nee! Dit is echt mijn lievelingsijs!

Nu in de aanbieding bij de plus :innocent:

1 like

Deze is echt 10/10 :heart:

14 likes

Ik heb nu de brownie m&m’s en ik vind ze echt lekker. Lekker zachte brownie erin, beter dan die cruncy caramel waarbij je tanden bijna uit je mond breken.

3 likes

Ik zag deze in het krantje van de Aldi, iemand ooit gehad?

1 like

Deze is ook echt 10/10!

13 likes

Ik ging letterlijk voor dat Magnum ijs naar de supermarkt, kom thuis met 20 andere dingen en t ijs ben ik vergeten :cry: :cry: :cry:

3 likes

Ja, die mojito, vorig jaar. Meh. Opgedronken, niet meer gekocht.

4 likes

Ik weet niet meer of het deze was of iets soortgelijks van de lidl, maar ik had er een keer zoiets in de Mojito versie en dat was vieeeesssss.
Was soort van glibberig melkachtig en schuimend. Leek ook in de verste verte niet op het origineel, totaal andere substantie en kleur. Na het proeven meteen weggegoten, was niets mee te beginnen.

1 like

hier zijn meer mensen niet over te spreken in dit topic maar ik vind deze zó lekker, de smaak van het ijs zelf ook gewoon. echt 9/10.

6 likes

Eens! :star_struck:

Ik vind deze lekkerder dan de pint, ik vond de pint teveel kaneelsmaak hebben.

Voor 1,99 en 99 cent bij de REWE :blush:

De groenteburger was erg lekker! Het klinkt heel raar maar qua textuur zat het een beetje tussen een oliebol en een loempia in. Maar echt heel lekker!:heart_eyes:

3 likes

Ik weet niet of deze nieuw zijn in het assortiment, maar ze waren wel nieuw voor mij.

Uit nostalgie geprobeerd, maar beide een beetje een teleurstelling. Ze zijn vooral héél erg zoet en ik wist helemaal niet dat er zuivel in Taksi zat? Niet terug te vinden in ieder geval. En het gedeelte met rode framboos & cranberry was maar een laagje, dus het was voornamelijk appel & perzik smaak.

5 likes

11 likes

Dit staat altijd wel op de drinkpakken!

2 likes

Ja, dat zag ik nu ook! Maar ik dacht dat het gewoon fruitsap was haha, weer wat geleerd.

1 like

Heb even gekeken, na bezorging is hij nog ruim vier weken houdbaar :cookie:

In de appie zelf heb ik deze nog gehaald, die zag ik niet online (miss nu wel)

3 likes

Dankje!