Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

image

19 likes

1 like

J-wow-gag-gif1

21 likes

Mijn god Hema, er zijn ook grenzen hè

3 likes

4 likes

Wtf!!!

2 likes

1 like

Neee is dit een grap

2 likes

:joy: Ze verzinnen de gekste dingen hè :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Was ook mijn gedachten! :sweat_smile:

1 like

ZO dit nieuwe topic gaat wel lekker van start hahahaha!

6 likes

Hahaha what the fuck. En waarom wil ik dit eigenlijk wel?

5 likes

Is de hitte naar de Lidl en Hema hun hoofd gestegen ofzo? Komt er binnenkort nog iets nieuws met karamel zeezout of is vleessmaak de nieuwe standaard?

3 likes

Ik snap echt die avocado hype niet ik vind het echt zo smerig😅

5 likes

Geen idee of deze nieuw zijn maar had ze nooit eerder geprobeerd. Echt heel lekker ijsje, beetje de smaak van dextran/AA drankje.

7 likes

Maar dit ijs is dus niet echt van de HEMA, het is een ijssalon die hotdogijs verkoopt, gemaakt van de HEMA hotdogs!

5 likes

Niet ver genoeg gelezen​:see_no_evil::see_no_evil: het gruwelde mij sowieso al toe

1 like

Hahaha ja dat snap ik. Je las hotdogijs en dacht laaaaat maar. :joy:

2 likes

Afgelopen week vond ik bij AH in de app toch weer wat voordelige(re) tomatenblokjes, van het merk Alessia. Scheelt 20 cent met het huismerk. Je kan ze alleen niet op elkaar stapelen heb ik gemerkt. :joy:

En van het merk Flandor zijn er verschillende soorten voordelige diepvriesgroenten, o.a. tuinerwten en sperziebonen. De zakken zijn groter maar de kiloprijs is veel lager dan die van het huismerk.

Beide merken zijn volgens mij nieuw bij AH, want ik heb deze nooit eerder gevonden en wel de hele app uitgepluisd naar budgetgroenten.

Heeft iemand hier al eens boodschappen besteld bij Crisp? Wat zijn aanraders?

9 likes

Ja klopt die groenten zijn nieuw. Ik had laatst de boontjes van Flandor maar ik vond ze helemaal niet lekker, melig en draderig? :frowning:

1 like