Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik eet regelmatig hun gewone volkorenbrood en dat is heel lekker :smiling_face_with_three_hearts: Wel ‘stevig’ brood, smaakt gezond zullen we maar zeggen.

2 likes

Oh wow echt Beauty/foodbloggers anno 2010 :joy:

2 likes

En @grace Top! Bestel ik mee! :drooling_face:

1 like

Ja, minpunt!

1 like


Nieuw bij picnic, niet vies maar het smaakt niet naar vissticks :-1: eerder naar goedkope nepkipschnitzel

1 like

Zo jammer dat er geen enkel bedrijf is wat hier bezorgd :confounded: (kleding en bol.com enzo wel hoor maar verder eten bestellen oid :sweat_smile:)

1 like

Ik vind de koffie van aldi ook goed!

1 like

Mijn ouders hebben altijd de koffie van de Aldi en die is bij hun echt niet te zuipen. Maar ik denk dat dit meer een hun zuinige koffiezetskills ligt :joy::joy: Deze ga ik eens proberen!

2 likes

Ik heb de burger variant. Heb je die toevallig al geprobeerd?

1 like

Nee, ik wilde ze eerst allebei bestellen maar de ingrediënten/samenstelling was precies hetzelfde :woman_shrugging: dus de smaak ook vermoed ik

1 like

download.jpeg
Die met aardbei en die met ananas geprobeerd. Ik vond ze beide vies, werd er een beetje misselijk van😅

1 like

Neem die hibiscus van lipton

2 likes

Bedankt voor de tip!:innocent:

1 like

4 likes

Echt? Love deze!

2 likes

Al eerder gehad dus?:see_no_evil:

1 like

Jep!
Heb ook alle smaken van AH eigen merk en Lipton gehad. Deze hebben idd een aparte nasmaak, maar daar wende ik gauw aan

2 likes

I neeeeeeeeeeed

2 likes

Ergens verwachtte ik deze reactie :see_no_evil: vanaf maandag!

2 likes

Ben benieuwd of deze ook smaakt zoals de paprika chips zegmaar :see_no_evil: ik vind vaak die gekruide aardappelen toch tegenvallen

5 likes