Vind ze allemaal lekker 
Ik weet niet of deze hier al besproken is, maar ik vind hem echt geweldig! Ik houd sowieso van dit soort salades en vind de kool erdoorheen ook erg lekker. 8/10 omdat hij soms iets zurig kan zijn.
Er is ook een kipkerrie variant maar die wil ik nog proeven.
Heb alleen de peanuts gegeten. Kan je vertellen… dit is wat ik heb gemist in mn leven.
Als je ooit in Duitsland bent moet je dit kopen:
Lijkt er wel wat op maar ik vind deze nog lekkerder.
Ik haal de kokos en pinda altijd in Duitsland en vind ze ook lekker! Ik vind zelf de kokos lekkerder, maar mijn mindere helft juist de pinda versie.
Die zijn er al een tijdje, kerrie is ook heel lekker!
Haha ja die haal ik ook vaak.
Printscreen en doorgestuurd naar man. Dank voor deze tip!
Jaaaa deze zijn lekkerder dan de Knoppers!
Jij weet 
Ze zijn wel bijna op helaas. Had afgelopen zomer nog een pakje gekocht en ben as we speak een van de laatste reepjes aan het eten.
Dat je al maandenlang over 1 pakje doet vind ik oprecht een medaille waard
Zoiets zou bij mij dezelfde dag nog op zijn.
Nou normaal ben ik ook zo hoor! Ik heb mezelf alleen gedwongen om eerst wat andere dingen op te maken die ik nog in de voorraadkast had. En de afgelopen weken heb ik ook veel zelf gebakken dus bleven ze liggen.
Zo maar echt haha, ik doe denk ik 2 dagen met zo’n pakje haha. Ze zijn veel te lekker en steeds weer heb ik spijt dat ik 1 doosje heb gekocht.
Ik wil die sneeuwpoppen maar zie ze nog nergens liggen, alleen online 
Een grotere jumbo? Als ze het hier in Drenthe hebben moeten ze het vast op andere plekken ook wel hebben.
Ooohh dit lijkt me hemels