@Kurisu @LaPetiteRobeNoire zo verpest je toch echt alles
Maar punt was je kan dus als je naar rechts swipet (maar dus niet op de foto haha)zelf een smaak maken/indienen.
Staat alleen niet op de website
Hij staat nu wel op de website! Nu hopen dat mijn creatie met speculaas, amandel en karamel wint
Ik zou op je stemmen
Volgens mij werkt het dus niet met stemmen maar kiezen ze zelf iets uit, echt jammer!
En ik zie nu ook nieuw op de website darkmilk staan! Aanrader!!! Ik heb hem eerder gehaald in Duitsland en hij lijkt een beetje op de donkere melk van Tony’s, maar dan ietsje zoeter.
Lekker!
Dark milk hebben ze al een tijdje bij big bazaar enzo!
Dankjewel!
Ik heb er ook eentje ingestuurd! Pinda’s, banaan en vloeibare karamel. Alleen daarna zag ik dat er al een versie is met pinda’s en karamel dus denk dat ie niet speciaal genoeg is hahah
Ik heb pepernoten van de hema geprobeerd. Stroopwafel, tompouce, lemon cheesecake en carrot cake. Geen van allen de moeite waard. Rare smaken, die carrot cake heeft iets zurigs. En wie bedenkt dat citoen een goeie combi is met pepernoot…
Ik vond de wortel en cheescake niet tegenvallen. Vooral de wortel was wel een 7.5/10.
Stroopwafel pepernoot klinkt zo lekker maar is het dus niet? Volgens mij heb ik zoiets wel eens van Van Delft gehad en die waren wel lekker. Oeh nu heb ik weer zin in hun pepernoten.
Sowieso zuur fruit door ander eten😅 en al helemaal niet door chocolade of speculaas
Even zonder de zwarte pieten discussie aan te halen
Maar:
Sinterklaas, beste tijd van het jaar
Ik bedenk me door die pepernoten posts dat wij nog een zakje van Delft kruidnoten hebben liggen. Gevalletje: lag achterin de snackkast dus vergeten. Maar komt nu wel mooi uit
Ooh ik vind chocola met fruit niet lekker, maar voor citroen maak ik een uitzondering. Zo lekker met donkere chocola
Die stroopwafels waren ergens vorig jaar nieuw toen er ook allemaal nieuwe cakejes en koeken enzo kwamen
Hebben ze geen pumpkin spice meer? Die waren zo lekker!